Grzybobranie

81. Data: 2015-10-20 01:49:44

Temat: Re: Grzybobranie
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

news:slrnn2aruc.d2k.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

> Co szkodzi zapytać?

Nic się nie martw :-) Poszukam lokalnie, albo kupię jak będę w PL, bo nie
chce płacić aż tyle za znaczki pocztowe.

82. Data: 2015-10-20 07:40:05

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-10-19 o 20:56, Qrczak pisze:

> Może trafisz lepiej, ale ja miałam w torebce jakiś IX gatunek.
> Ale coś takiego byłoby kuszące (o ile to zdjęcie nie jest fotoszopowane):
> http://www.samozdrowie24.pl/bob-suszony-500g-provita
-o_4278.html

Ten zielony kolorek jest frapujący, w pierwszym zerknięciu sądziłam, że
jest mrożony, chyba większe zaufanie miałabym do tego
http://www.arabskie.pl/pl/p/Bob-suszony%2C-luskany%2
C-0%2C9-kg/470
w ogóle podoba mi się ten sklepik. Biedrowy bób kupiłam z rozpędu,
najpierw kupiłam, a później zaczęłam deliberować, co z nim zrobić,
gdybym kupowała planowo, to pewnie linkowany wyżej, już łuskany.
--
B.

83. Data: 2015-10-20 07:45:21

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To dopiero wyzwanie! Nie widziałem, ale jeśli ujrzę, to po takiej
> rekomendacji nabędę próbkę. By zmierzyć się.

Ciekawa jestem effektów. Mnie ostatnio naszło na kuchnię arabską, po
lekturze "Języka baklawy" Diany Abu-Jaber, świetna książka, jak myślę
Qrze by się spodobała. Nie pytajcie mnie, dlaczego właśnie Qrze, taka
intu http://www.czarne.com.pl/katalog/ksiazki/jezyk-bakla
wy
--
B.

84. Data: 2015-10-20 10:47:29

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Basia napisała:

> [...]
> lekturze "Języka baklawy" Diany Abu-Jaber, świetna książka, jak myślę
> Qrze by się spodobała. Nie pytajcie mnie, dlaczego właśnie Qrze, taka

Jeśli trafi mi się to suszone ziarno (jak ślepej qrze), to opisze jaki
był effectus.

--
Jarek

85. Data: 2015-10-20 14:46:02

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-20 07:45, obywatel bbjk uprzejmie donosi:

Znam je wszystkie.
Niektóre rzeczywiście wielce apetyczne.

86. Data: 2015-10-20 14:47:48

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-20 10:47, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Jeśli trafi mi się to suszone ziarno (jak ślepej qrze), to opisze jaki
> był effectus.

W biedrze na "koszowych" wystawkach w ramach akcji "Przepisy naszych mam".

87. Data: 2015-10-20 14:52:08

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-19 22:01, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

Drobiazg.

88. Data: 2015-10-20 16:30:51

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-10-20 o 14:46, Qrczak pisze:

> Znam je wszystkie.
> Niektóre rzeczywiście wielce apetyczne.

Dla mnie właśnie ta i "Kuchnia osadników". W ogóle Czarne jest super.
--
B.

89. Data: 2015-10-20 16:57:06

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-20 16:30, obywatel bbjk uprzejmie donosi:

> Dla mnie właśnie ta i "Kuchnia osadników". W ogóle Czarne jest super.

Miasteczko długowieczności też ma fajne przepisy, tyle że to zupełnie
inny rejon kuchni.

90. Data: 2015-10-20 17:08:54

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-10-20 o 16:57, Qrczak pisze:

> Miasteczko długowieczności też ma fajne przepisy, tyle że to zupełnie
> inny rejon kuchni.
W sumie nie tyle chodzi mi o przepisy, ile o narrację i klimat, dla
mnie te transgraniczno-nostalgiczne są najlepsze.

--
B.

Włoski tort makaronowy
Placki ziemniaczane inaczej :-)
Ktoś suszył gruszki?
Walijski słodki chlebek na herbacie i suszonych owocach
o głodzie nowości