Re: Grzyby mutanty ! Da sie jesc ?

Data: 2006-09-16 11:25:42
Temat: Re: Grzyby mutanty ! Da sie jesc ?
Od: "Tomasz Wasilewski" <t...@p...onet.pl>

> Ładnie to tak się chwalić pod pretekstem pytania?
> Przecież wiadomo, że takie grzyby są najlepsze.

Ja uczony bylem kompletnie odwrotnie - ze tylko mlode. Moj stryjek w ogole
takich wyrosnietych nie zbiera.

> Swoją drogą ja też miałam niezłe okazy, same borowiki i kozaki.

Ja tez z wyjazdu jestem zadowolony, zawsze to satysfakcja dla grzybiarza
znalezc takie mutanty.

Cala noc sie z nimi rozprawialem, a teraz zupa z kurek, sos z prawdziwkow i
wieeelkie suszenie ...