Re: Guzek w męskiej piersi

Data: 2006-03-24 21:28:32
Temat: Re: Guzek w męskiej piersi
Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl>

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:13lvdfiliaays.wnlf4qr8d1om.dlg@40tude.net...
> Bez cytowania bo wychodzi nieczytelnie. Także w ramach sympatii i
> życzliwości radzę uzupełnić wiadomości:
>
> 1) o Celtach. Wbrew wiadomościom zaczerpniętym z Asterixa mieszkali nie
> tylko w obecnej Francji.

Nie znaczy to jednak, że stanowili ludność Palestyny;-))

> 2) _współczesnej_ nauce Kościoła Katolickiego, szczególnie o tym kto
Jezusa
> ukrzyżował. No chyba, że jesteś innego wyznania. W takim razie ten punkt
> Cię nie obowiązuje.

A więc któż był siłą sprawczą Jego ukrzyżowania??
Pismo Święte jest jednoznaczne, ale zapewne zaraz okaże się, że Ty wiesz to
lepiej;-))

> 3) doktrynach prezentowanych przez współczesny tzw. nurt narodowy. Przy
> okazji można tam znaleźć przezabawne rzeczy.

Tu juz się tak zapętliłeś, że zupełnie nie wiadomo, o co Ci chodzi (poza
tym, że jestes na nie, oczywiście :-))

> he, he, 4) zasadach pisowni. Ja wiem, że pisanie 'żyd' to celowe
działanie,
> ale jest to błąd.

Domyslam się, żeś z tych, co na słowo żyd padają na kolana i reguły pisowni
języka polskiego to wówczas niewarta uwagi drobnostka (albo nie douczyłes
się tego, być moze obcego Ci języka;-);-))

Informuję zatem, że pisownia "żyd" małą literą jest jak najbardziej
prawidłowa, tak jak też małą literą piszemy np. chrześcijanin, muzułmanin,
czy katolik.

--
Pozdr