Re: Guzy w piersiach

Data: 2007-11-27 20:39:34
Temat: Re: Guzy w piersiach
Od: Gusia <a...@o...pl>

On 27 Lis, 09:26, "Szczepan Białek" <s...@w...pl> wrote:
> Użytkownik "Gusia" <a...@o...pl> napisał w
wiadomościnews:d802d54a-11ee-4a42-ba45-bfb01f3c8f07@
d61g2000hsa.googlegroups.com...>Ponad rok temu miałam operację usunięcia
gruczolako-włókniaków z obu

> piersi. Były całkiem spore, bo po około 6 cm. Wydawało się, że
> wszystko potem będzie w porządku, niestety, od pewnego czasu piersi
> zaczęły mnie potwornie bolec, mało że przy każdym dotyku, to również
> same od siebie, ból przechodzi aż pod pachę. Pobiegłam do swojego
> onkologa, wcześniej kontrolę miałam co pół roku, potem na USG,
> oczywiście jest guz 1,5 cm w jednej i cysta z płynem w drugiej.
> Nawiasem mówiąc w miejscach po usunięciu tamtych zmian. Nie mogłąm
> tego wychwycic sama, bo mam duże piersi o budowie mastopatycznej i
> [...]

Dziękuję bardzo za odpowiedź. Już mówię: wody używam całkiem zwykłej
"kranówy" do gotowania, do picia "na surowo" Nałęczowianki, ze względu
na niskosodowość, solę dużo, wit. C nie zażywam, ale jest coś , co
mnie uderzyło w tych wypowiedziach. Z powodu złego samopoczucia
robiłam niedawno trochę wiecej badań niż robi się standardowo i
badałam między innymi Mg, okazuje się, że mam niedobory, więc czasami
łykam jakiś w tabletce. Czyżby faktycznie to było to?