Herbata turecka

1. Data: 2005-06-03 12:28:46

Temat: Herbata turecka
Od: "rajton" <USUŃ_TO_mart74@_I_TO_TEŻ_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Bedac w Stambule mialem przyjemnosc pic herbate jablkowa slodka; nie
slodzona ale naturalnie slodka.
Czy ktos wie jak sie nazywa ten przysmak bo pewnie w naszych sklepach z
herbata mozna taki pychote kupic.
Jakos nie bylo okazji zapytac Turka ;)) TIA

Pozdrav Mariusz

2. Data: 2005-06-03 16:00:35

Temat: Re: Herbata turecka
Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rajton" <USUŃ_TO_mart74@_I_TO_TEŻ_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:d7piop$cqp$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> herbata mozna taki pychote kupic.
> Jakos nie bylo okazji zapytac Turka ;)) TIA

ale to byla czarna herbata? cos takiego pilam u libanczyka w wwie, ale nie
zagladalam do imbryczka.

3. Data: 2005-06-03 16:09:44

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-03 14:28:46 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *rajton* skreślił te oto słowa:

> [...]
> herbata mozna taki pychote kupic.
> Jakos nie bylo okazji zapytac Turka ;)) TIA

I mi się nie udało kupić czegoś takiego w Polsce... tyle co przywiozłam
sobie z wakacji, ale szybko sie skonczyło. W "napisach angielskich"
nazywało się to "herbata jabłkowa z cukrem", i wyglądała jak nasze
granulowane herbatki dla dzieci.
Tak czy inaczej - jak uda Ci się gdzies w PL znaleźć ten smakołyk to daj
znac na grupie :)

--
Lia

4. Data: 2005-06-03 16:33:42

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co prawda to czerwona herbata, ale może to to "słodkie zioło"?
http://bio-active.pl/sklep.php/p10-Pu-Erh-plus-slodk
ie-ziolo-ekspresowa-20x2g.html

Nika
Pisz tutaj
http://www.cerbermail.com/?MASYSQ8hEw

5. Data: 2005-06-03 16:37:39

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-03 18:33:42 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Nika* skreślił te oto słowa:

> Co prawda to czerwona herbata, ale może to to "słodkie zioło"?
> http://bio-active.pl/sklep.php/p10-Pu-Erh-plus-slodk
ie-ziolo-ekspresowa-20x2g.html

Chyba nigdy nie piłaś tureckiej elma cay, że wogóle wpadłaś na pomysł, że
może chodzić o Pu-Erha...

--
Lia

6. Data: 2005-06-03 17:02:37

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
ie-ziolo-ekspresowa-20x2g.html

> Chyba nigdy nie piłaś tureckiej elma cay, że wogóle wpadłaś na pomysł, że
> może chodzić o Pu-Erha...

Oops, przeoczyłam, że chodzi o jabłkową herbatę. Ale przez moment nie
myślałam o pu-erh, tylko skupiłam się na tej "naturalnej słodyczy".
Myślałam, ze to czarna dosładzana jakimiś naturalnymi wynalazkami, jak to
"słodkie zioło".

7. Data: 2005-06-03 17:39:50

Od: "Maciek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

elma çay -po co kupować to jest herbata z suszonych skórek jabłkowych.

8. Data: 2005-06-03 19:41:35

Od: "rajton" <USUŃ_TO_mart74@_I_TO_TEŻ_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale to byla czarna herbata? cos takiego pilam u libanczyka w wwie, ale nie
> zagladalam do imbryczka.

Nie; nie byla czarna. Kolor miala zielony a raczej taki seledynowy ...

9. Data: 2005-06-04 14:09:37

Od: "parasol" <p...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

"Maciek" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> elma çay -po co kupować to jest herbata z suszonych skórek jabłkowych.
>
>dokladnie

kiedy wyjąć ciasto??
cos bez miesa ??
Ryba po grecku????
moja pierwsza zupa
Ekspresowa młoda kapusta/Było:gotowanie warzyw a ich kolor