Re: Herbicydowanie

Data: 2006-12-10 16:27:31
Temat: Re: Herbicydowanie
Od: "AurorA" <o...@o...pl>

Katarzyna Tkaczyk wrote:
> Użytkownik "MM" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Sory ale szału dostaję gdy czytam takie 'przedramatyzowane' i na ogół
> wyssane z palca teksty.
> Rozumiem, że należysz do tych co dbają o środowisko naturalne. Nie
> ogrzewasz mieszkania, nie używasz ciepłej wody, nie jeździsz
> samochodem i w ogóle nie korzystasz ze środków komunikacji, masz
> bryczkę, konia do dalaszych wypadów, rower do bliższych, nie używasz
> środków do prania, plynów do zmywania....itd. itd.
> Naprodukowałam się, ciekawe, czy ktoś zobaczy ten post :)))

Ja widzę i się zgadzam w całej rozciągłości.
A pseudoekologom, którzy nie noszą skórzanych butów
bo szkodam im zwierzaków
powiem, że te sztuczne niszczą środowisko o wiele bardziej.

A ci którzy wypuszczają wigilijne karpie do rzeki to idioci i tyle.

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net
www.forum.oczkowodne.net
www.sklep.oczkowodne.net