Heteromatrix

151. Data: 2009-10-18 13:16:43

Temat: Re: Heteromatrix
Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
> U?ytkownik "de Renal" <f...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
j.googlegroups.com...

> [...]
?skiego_w_?odzi

> To psychologowie pisz? o homofobii i o tym ?e od kk si? wariuje,
> jeste? chory a ja nie b?de na ?yczenie chorego zmienia? norm
> naukowych.
> Prosz? o ?r?d?a potwierdzaj?ce to. Kt?rzy psycholodzy? Gdzie o tym pisz??
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Ile razy było podawane, znowu głupa rżniesz, zadzwoń sobie do 300
psychologów w polsce i się ode mnie odpierdol.

152. Data: 2009-10-18 13:53:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Oct 2009 15:04:37 +0200, Chiron napisał(a):

>>> derwi (przeczytaj IMHO chamskie zachowanie w dyskusji z IXI. Czy gdybym

> Całkiem to być może. Czy Hance chodzi o to samo?
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Dokladnie.
--

Ikselka.

153. Data: 2009-10-18 14:03:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Oct 2009 06:00:36 -0700 (PDT), de Renal napisał(a):

> Przede wszystkim przez wyznawców kk,

Ja pytam "Przez kogo jeszcze (prócz siebie samego) jesteś akceptowalny
seksualnie". Nie wiesz, co sam piszesz?

> i to działa tak że jak spotkasz
> faceta którego pytasz jak tam uprawia sek francuski,

Przede wszystkim - o te sprawy się nie pyta tak po prostu pierwszego
napotkanego faceta, bo można w zęby zerwać w skrajnym przypadku.
Ty pytasz? - to się nie dziw, że zamiast po prostu oberwać - po prostu nie
otrzymujesz odpowiedzi lub jesteś kulturalnie zbywany.

> to on albo nie
> uprawia, albo memy mu wkodowane oznajmiają, że to jest wstrętne.

Któremu i jakie memy tak wmawiają?

> Tak
> są wykrzywieni nieprawdziwie, bo łono kobiety jest bardziej czyste pod
> względem bakteryjnym niż usta , bo tam ma być zapłodnienie, więc
> organizm bardzo chroni to miejsce.

Globek, podsumuję: jesteś przywalony własnymi i tylko własnymi problemami,
które z tego powodu widzisz w sposób ostry u innych, ale w dodatku w
odbiciu lustrzanym, czyli jako przeciwne. Ty cierpisz na brak moralnej i
duchowej opoki w życiu, więc u katolików szczególnie projektujesz jej
nadmiar i zniewolenie nią.
Ja oraz wiele mi podobnych osób, katolików, nie mamy najmniejszego problemu
z seksem małżeńskim w żadnym wydaniu, ponieważ nasze związki są pełne i
spełnione (miłość, bliskość, płodzenie dzieci) i całkowite, polegają na
oddaniu siebie bez reszty drugiej osobie i wzięciu bez reszty drugiej osoby
w miłosne (fizycznie i duchowo) posiadanie. Każdy człowiek się takim
relacjom poddaje, a kto nie może, marzy o tym.
Ty nie rozumiesz takiego absolutnego zespolenia dwóch istot, więc widzisz
problemy, których, zrozum kochanieńki, po prostu NIE MA w żadnym dobrym
katolickim małżeństwie. Nie ma ani problemu braku ciepła, ani problemu
grzechu w pieszczotach, ani żadnego innego, który Twój jest.

--

Ikselka.

154. Data: 2009-10-18 14:05:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Oct 2009 06:02:45 -0700 (PDT), de Renal napisał(a):

> Właśnie nie wolno, tworzysz swój własny kościół.

Nie, drugutki: jestem w tym jedynym włąściwym, a kto za grzech uważa
małzeńskie wszelkie życie seksualne, znaczy to, że uległ zniekształconym
interpretacjom.
--

Ikselka.

155. Data: 2009-10-18 14:07:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Oct 2009 06:12:56 -0700 (PDT), de Renal napisał(a):

> Bóg wedł kk potępia wszystkie wynaturzenia nie prowadzące do
> reprodukcji,

Gdzie tak jest napisane? Znowu w jakimś artyluliku? Powołąj się na źródła,
a nie interpretacje.

> i tylko dzieki walce z kk i odejściu ludzkości od kk,
> robisz to oralnie,

Robię to, bo lubię, i naprawdę nie odchodzę od KK, ale długoby ci to
tłumaczyć, widzę że w koło Macieju, bez efektu.

> tak więc wspierając kk, powinnaś trzymać się ich
> dogmatyki,

Której? Zacytuj dogmatykę.

> to tak samo jak z antykoncepcją katolicy jej używają a
> przecież jest potępiona,

Używają i nie zawsze jest potępiona.
--

Ikselka.

156. Data: 2009-10-18 14:08:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Oct 2009 06:16:43 -0700 (PDT), de Renal napisał(a):

> (...)zadzwoń sobie do 300
> psychologów w polsce i się ode mnie odpierdol.

Nie prościej samemu się podeprzeć argumentami, skoro dyskutujesz?
--

Ikselka.

157. Data: 2009-10-18 14:13:06

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@p...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

ńskiego_w_Łodzi
>>> tragiczna. Być może więc powrócili do elektrowstrząsów- a to mogło

> Zapraszam Ciebie do przejrzenia wątku, w którym glob pisze:
> "To nie jest nic nowego, każdy psycholog stwierdzi że homofobia na
> przykład ma skład i pochodzenie ze źródeł kk, bo to on nakręca ogromną
> masę ludzi aby w swoim stadzie uważali homo za chorych, masz dokładnie
> homofobię jakiegoś tam świętego który w bibli pisze że nie było już
> prawie mężczyzn"
Znam stanowisko Globa w tej kwestii.

> Grzecznie_i_konsekwentnie prosiłem o podanie źródeł swoich "rewelacji"-
> odpowiadał w katogoriach pure- nonsensu. Nie ubliżyłem mu, nie drwiłem
> nawet- czekałem na logiczne, spójne twierdzenia. Zacytować Ci dalej jego
> bluzgi i odpowiedzi, których sens można chyba tylko zrozumieć na gruncie
> psychoanalizy, czy sobie znajdziesz? I czemuś w takiej (już nie pierwszej)
> sytuacji jakoś nikt z obrońców globa nie interweniuje i nie karci go.
Hehe, w moim odczuciu strasznie plytko rozumujesz, Chironie...
"Tatusiu, skoro ja nie moge miec tego autka, to upewnij sie, zeby
Krzysiowi tez nikt go nie kupil"... Tak to widzisz? Tak postrzegasz
"sprawiedliwosc"? :)
Czynienie dobra, Chiron, czynienie dobra...
Wiekszosci postow Globa nie czytam, wlasnie ze wzgledu na
slownictwo, jakiego uzywa. Uwage mu juz niejednokrotnie na tej
grupie zwracano, wiec Twoje pretensje sa nieuzasadnione. A jaki
Glob jest (lub jakim sie jawi), kazdy widzi...

>Teraz próbujesz pokazać- co tak naprawdę?
To Ty probujesz cos pokazac. Cos wykazac.
A ja? Ja zadalam Ci pare pytan jedynie. Nie koniecznie po to,
bys mi na nie odpowiadal. Mozesz sie nad nimi tylko na chwile
zatrzymac, albo przejsc obok nich obojetnie.

> Glob dostaje to, co zasiał sam.
A Ty co siejesz?

> Nie można go chronić przed konsekwencjami jego działań- bo będzie tylko
> gorzej. A Ty właśnie chcesz to zrobić. Ja przyjąłem zasadę: nie dyskutuję
> z nim, a jak mi się chce- traktuję go tak, jak w danym momencie na to
> zasługuje. Jeśli stara się zachowywać poprawnie- to i ja siętak zachowuję
> w stosunku do niego.
Ja nie jestem od obrony, ani od potepiania, tak wiec Globa ani nie bronie,
ani nie potepiam. To _TY_ widzisz to w kategoriach obrona-atak-potepienie.
Gdy sie z nim nie zgadzam (a jest wiele takich plaszczyzn; praktycznie w
wiekszosci tematow poruszanych na grupie mamy odmienne zdanie), jasno
o tym mowie. Slownictwa, ktorego czasami uzywa, nie trawie. Przerywam
czytanie. Mysle, ze przez slownictwo wlasnie, Glob traci wielu czytelnikow.
Poprzez slownictwo traci tez moim zdaniem wiarygodnosc.
Jego skrajne poglady to rowniez nie moja bajka. Ale... zdarza mu sie czasami
napisac cos sensownego, przemyslanego. Jak kazdemu czlowiekowi.

> Co twoim zdaniem jest gorsze: listość- i to- w moim odczuciu- nieszczera,
> okazywana mu, czy drwina z niego wtedy, kiedy swoim zachowaniem sam z
> siebie derwi
Nieszczera litosc i drwina to warte siebie zachowania. Oba obrzydliwe.

> (przeczytaj IMHO chamskie zachowanie w dyskusji z IXI. Czy gdybym ja tak
> pisałdo Ciebie- a potem ktoś by ze mnie sobie dworował- to weźmiesz mnie w
> obronę?!)

Moglbys zadac mi takie pytanie, gdybym kogos brala w obrone.
Tymczasem _JA_ tu nikogo _nie bronie_...
W moim poscie do Ciebie nie bronie Globa. To Twoja bledna
interpretacja. Bledna lub celowa, by temat znow sprowadzic do
osoby Globa. Tymczasem nie o Globa tu chodzi. Chcialam
zrozumiec sens i cel _Twoich_ slow. Ale chyba nigdy nie zrozumiem,
a Ty nie zrozumiesz, o co tak naprawde pytam...
Widzisz, predzej spodziewalabym sie takiej "przyziemnej" odpowiedzi
(jaka jest ten Twoj post do mnie) od Globa... Po Tobie spodziewalam
sie czegos "wiecej", ale... zycie nas zaskakuje...

PS. Czy kiedykolwiek postarales sie (w duchu, w myslach) pochylic
nad Globem, nad czlowiekiem, zobaczyc Globa, zobaczyc czlowieka
i to wszytsko co on stanowi? Bez oceniania, wyrokowania?
Traktujac drugiego czlowieka powaznie... Tylko w ten sposob mozna
mu pomoc, aby ujrzal sie w _Prawdzie_.

Pozdrawiam,
Fragile

158. Data: 2009-10-18 14:23:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Oct 2009 16:13:06 +0200, Fragile napisał(a):

> (...)
> Traktujac drugiego czlowieka powaznie... Tylko w ten sposob mozna
> mu pomoc, aby ujrzal sie w _Prawdzie_.

Czytając te i wszystkie najnowsze Twoje "święte słowa" (a może tylko
świątobliwe...) zachodzę w głowę, jak Ty wytrzymujesz ze swoim mężem, który
uciekł się do straszenia mnie i szantażowania, kiedy śmiałam zwątpić w
Twoją prawdę o Tobie.
Czy naprowadziłaś go już na właściwą drogę Prawdy? Domyślam się, że tak
własnie jest, skoro znowu czynisz to obecnie znowu tutaj - innym...
--

Ikselka.

159. Data: 2009-10-18 14:25:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Oct 2009 16:23:59 +0200, XL napisał(a):

> [...]
> uciekł się do straszenia mnie i szantażowania, kiedy śmiałam zwątpić w

...i po prostu chciałam Cię odwiedzić w szpitalu.

> Czy naprowadziłaś go już na właściwą drogę Prawdy? Domyślam się, że tak
> własnie jest, skoro znowu czynisz to obecnie znowu tutaj - innym...

j.w.
--

Ikselka.

160. Data: 2009-10-18 14:27:01

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "de Renal" <f...@g...com> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...

Chiron wrote:
> [...]

Ile razy było podawane, znowu głupa rżniesz, zadzwoń sobie do 300
psychologów w polsce i się ode mnie odpierdol.
Przeoczyłem chyba. Gdzie to było podawane, że ja jestem chory i od KRK się
wariuje? Stawiasz tezę, że 300 dowolnie wybranych psychologów to potwierdzi-
ok. Sprawdzę w poniedziałek. A jak żaden z 3 pierwszych nie potwierdzi- to
co wtedy?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Obrona Romana