Heteromatrix

11. Data: 2009-10-15 17:20:33

Temat: Re: Heteromatrix
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tobeornottobe pisze:

> A żona zostaje perfidnie "wzięta" przez takie zlęknione biedactwo,
> to co ma popełnić? Czyja to wina, że sie drugiemu człowiekowi rujnuje
> życie bo sie nie umie przyznać do swoich preferencji przed światem?
> Ty się zastanów... bo bronisz tego czego nie rozumiesz imo.

To prawda, że to jest wyjątkowo egoistyczne rozwiązanie (przykrywka),
znam takie jedno małżeństwo (o ile jeszcze nim są). Nie da się jednak
zaprzeczyć, że oboje są w tej sytuacji ofiarami społecznej homofobii.

Ewa

12. Data: 2009-10-15 17:25:57

Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tobeornottobe pisze:
> [...]
>>> rozumiem) ...nie przetrawię nigdy przenigdy ....jakieś" ale "

> W sumie temat mnie nie śmieszy,

W sumie wiem, że nie śmieszy, ale lubuję się w Monty Pythonie i takie
zapytanie "z innej beczki" mieści się w kanonie. :)

> ale przez wzgląd na starą znajomość i
> lubość siebię wzajemnią...

No, no - miesiąc minął, a My już zaręczeni? ;>

> Wybacz, ale do homosi bym Cie nie zaliczyła - choć może bardzo tego
> chcesz :D

No fakt, kobiety są takie jakieś takie bardziej przytulne, z mnóstwem
części wypukłych, za które można chwytać. :)

> Jeśli z jakich (bliżej nie znanych powodów) postanowiłeś się jeszcze
> nie ożenić lub nie jesteś z nikim związany, to jeszcze nie powód by
> cię zaliczać do fajansów H. Ty po prostu nie trafiłeś na kobietę swego
> życia. Wcale ci się nie dziwie, że mając 39 lat jesteś ostrożny w
> wyborze partnera ...ja też bym była ...im człowiek starszy tym ma
> większe wymagania i słusznie ...co sie będziesz tandetą otaczał. Także
> wybacz ...w moim mniemaniu nie pedałujesz ;)

Hmm, nie ożeniłem się, bo nie nabyłem jeszcze tej zdolności. ;P Jak się
zaczyna życie seksualne i związkowe, w wieku 28 [???] lat, dodatkowo
poprzez coś w rodzaju serwisu randkowego, to trudno się nauczyć. :)

Pozdrawiam
Flyer

13. Data: 2009-10-15 17:28:01

Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> To prawda, że to jest wyjątkowo egoistyczne rozwiązanie (przykrywka),
> znam takie jedno małżeństwo (o ile jeszcze nim są). Nie da się jednak
> zaprzeczyć, że oboje są w tej sytuacji ofiarami społecznej homofobii.

A ja słyszałem o małżeństwie, w którym obie strony były homo - da się
zrobić taką przykrywkę, bez nabierania kogokolwiek.

Pozdrawiam
Flyer

14. Data: 2009-10-15 17:34:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

tobeornottobe wrote:

> [...]
> życie bo sie nie umie przyznać do swoich preferencji przed światem?
> Ty się zastanów... bo bronisz tego czego nie rozumiesz imo.

Ale ty jesteś egocentryczna, bo jeśli ma wokoło homofobów, to się nie
ujawni , bo się boi chorego społeczeństwa, to jest wina homofobów że
się ukrywają, bo jak się ujawni to go prześladują.
I gdybym ja ożenił się z Lesbijką, to udawałbym jej przykrywkę i nich
kocha inną kobietę, ja bym znalazł sobie kochankę, a oficjalnie
bylibyśmy małżeństwem i przyaciółmi. Jak katoli wyślę się na zakłady
psychiatryczne, to nie było by zagrożenia i byśmy się rozwiedli. Ja
ożeniłbym się z kochanką, a ona ze swoją kobietą.

15. Data: 2009-10-15 17:40:03

Od: tobeornottobe <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Paź, 19:25, flyer <f...@g...pl> wrote:

> Hmm, nie ożeniłem się, bo nie nabyłem jeszcze tej zdolności. ;P Jak się
> zaczyna życie seksualne i związkowe, w wieku 28 [???] lat, dodatkowo
> poprzez coś w rodzaju serwisu randkowego, to trudno się nauczyć. :)

Ty mnie powalasz na kolana ...uznaj to za komplement bo w pozytywnym
znaczeniu tego zwrotu rzadko kto u mnie na niego zasługuje.
:)*

16. Data: 2009-10-15 17:42:36

Od: tobeornottobe <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Paź, 19:34, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> psychiatryczne, to nie było by zagrożenia i byśmy się rozwiedli. Ja
> ożeniłbym się z kochanką, a ona ze swoją kobietą

gadasz jak dziecko...prawdziwe życie nie jest takie proste...jak to
powiedają...życie to nieje bajka - życie toje bitwa

17. Data: 2009-10-15 18:05:27

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

tobeornottobe wrote:

> gadasz jak dziecko...prawdziwe życie nie jest takie proste...jak to
> powiedają...życie to nieje bajka - życie toje bitwa

No właśnie, życie to nie bajka, nagle facet wyznaje ci że ciebie nie
satysfakcjonuje seksualnie i ty jesteś tak skupiona na swojej
krzywdzie że to przysłania ci rzeczywistość, a to ta osoba jest
poszkodowana, więc czasem trzeba to przełknąć, bo wrzaski nic nie
zmienią, a można pomóc tej osobie, sama wdzięczność jest dobrym
wynagrodzeniem, a poza tym ta osoba może w takich spokojnych
okolocznościach pdsunąć swoją koleżankę o orientacji hetero.

18. Data: 2009-10-15 18:28:16

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

Hmm, nie ożeniłem się, bo nie nabyłem jeszcze tej zdolności. ;P Jak się
zaczyna życie seksualne i związkowe, w wieku 28 [???] lat, dodatkowo
poprzez coś w rodzaju serwisu randkowego, to trudno się nauczyć. :)

przepraszam, że pytam
ale czy przez te 28lat siedziałeś w kapuście?

kiwiko

19. Data: 2009-10-15 18:40:04

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

flyer wrote:

> [...]
> zaczyna życie seksualne i związkowe, w wieku 28 [???] lat, dodatkowo
> poprzez coś w rodzaju serwisu randkowego, to trudno się nauczyć. :)

No to dziwne, bo ja zacząłem życie seksualne od 15 roku życia, no nie
da rady odpędzić się od kobiet w szkole, czy ty byłeś w klasztorze?

20. Data: 2009-10-15 18:44:01

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com.
No to dziwne, bo ja zacząłem życie seksualne od 15 roku życia, no nie
da rady odpędzić się od kobiet w szkole, czy ty byłeś w klasztorze?

łał... pewnie byłeś śliczny ;)

kiwiko

Obrona Romana
NA CZASIE