Heteromatrix

221. Data: 2009-10-20 17:35:39

Temat: Re: Heteromatrix
Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
> Użytkownik "de Renal" <f...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> [...]
l.googlegroups.com...

> Co ty możesz wiedzieć o miłości, jak ty nawet nie liżesz swojej żony.
>
> glob- ani tego nie wiesz, ani wiedzieć nie będziesz. Nie zarzucaj mi proszę,
> że jestem złośliwy- owszem, czytając coś takiego- moge albo sobie z Ciebie
> robić jaja, albo milczeć. W realu za taki tekst- jeszcze przy mojej żonie-
> dostał byś w pysk
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Trzeba lizać swoją żonę, bo widzisz już taki sfrustrowany chodzisz, że
byś ludzi bił. ;)))))

222. Data: 2009-10-20 17:55:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Oct 2009 19:10:19 +0200, Paulinka napisał(a):

> Głupia cipa!!!!!!!1 :DDDDDDDDDDDDDDDD

Tak, głupia cipa.
--

Ikselka.

223. Data: 2009-10-20 17:56:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

----------------------------------

> Trzeba lizać swoją żonę, bo widzisz już taki sfrustrowany chodzisz, że
> byś ludzi bił. ;)))))

Przestań już o tym lizaniu. Nie znasz innych technik? Tylko ta lizawka i
lizawka.
--

Ikselka.

224. Data: 2009-10-20 18:13:15

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

----------------------------------

---------------------------------------

> Przestań już o tym lizaniu. Nie znasz innych technik? Tylko ta lizawka i
> lizawka.
> --
>
> Ikselka.
A co proponujesz dodatkowo Chironowi obrucz lizania, no bo taki chop
sfrustrowany, że no trzeba mu pomóc, może powinna oblubienica ubrać
się w skóry i jakiś pejczyk, na który by się wgryzał;))))

225. Data: 2009-10-20 18:31:44

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> Tak, głupia cipa.

LOL. Nudna jesteś.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

226. Data: 2009-10-20 18:51:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Oct 2009 11:13:15 -0700 (PDT), de Renal napisał(a):

> A co proponujesz dodatkowo Chironowi obrucz lizania, no bo taki chop
> sfrustrowany, że no trzeba mu pomóc, może powinna oblubienica ubrać
> się w skóry i jakiś pejczyk, na który by się wgryzał;))))

Ja - Chironowi? To tobie trzebaby coś zaproponować - jesteś ograniczony i
płytki jak płyta chodnikowa.
--

Ikselka.

227. Data: 2009-10-20 19:08:18

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> ją już tyle lat. Zawsze była i jest odjechana, bo od początku nie liczyły
> się w niej zasady, moralność, instynkt samozachowawczy, nie musieliśmy o
> nich pamiętać, na nie zważać, ponieważ w sposób naturalny miłość ta

Tu też ściemniasz. Przypomnij sobie, jak to było z tabletkami, które
jako uboczny skutek miały antykoncepcję. Musiał Wam tu moralność i
zasady wyłuszczyć jakiś księżulo.

Ewa

228. Data: 2009-10-20 19:16:38

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> istnieje równolegle do zasad, moralności, instynktu samozachowawczego,
> którymi inni muszą się kierować świadomie, aby chronić siebie...

Jakieś przykłady tych odjazdów? Bo vonbraun pisze o miłości, która łamie
wszelkie zasady, moralność itd., a Ty piszesz o tym, że nie liczyły się
zasady, bo one działają równolegle. Czyli jednak te zasady się liczyły,
były cały czas.
Chyba nie masz pojęcia, co to jest odjechana miłość...

> Możnaby to opisać bajką:

/ciach grafomańskie podpisy literackie/.

--

Paulinka

229. Data: 2009-10-20 19:17:18

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> [...]
> były cały czas.
> Chyba nie masz pojęcia, co to jest odjechana miłość...

> /ciach grafomańskie podpisy literackie/.

popisy

--

Paulinka

230. Data: 2009-10-20 19:17:19

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:
> Dnia Tue, 20 Oct 2009 11:13:15 -0700 (PDT), de Renal napisaďż˝(a):

> Ja - Chironowi? To tobie trzebaby coďż˝ zaproponowaďż˝ - jesteďż˝ ograniczony i
> p�ytki jak p�yta chodnikowa.
> --
>
> Ikselka.

Znaczy Chionek w roli hau, hau i podnieś łapkę ci się nie podoba.;))))
A gdyby tak wsadzić Chironaka w opaleniznę, w złote brazolety i
czarne bmw,- podjerzdzającego pod dom i do żony wołającego - no co
bejbe, złotko, zabawimy się na tylnym siedzieniu mojej bryki.?

Pewnie Ikselcia to jest dla ciebie bardziej głębokie.?;)

Obrona Romana
NA CZASIE
Ciekawostka o edukacji seksualnej
Film pt Pora umierac