Hortensje

11. Data: 2015-12-21 08:52:50

Temat: Re: Hortensje
Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Nie.
> Powodem jest prawda - ta o Boeingach. Póki kłamała, było OK i mogła
> siedzieć bezpiecznie w Rosji :->

Prawdę ujawnił doradca Ministra Obrony, przy układaniu klocków lego.

12. Data: 2015-12-21 15:26:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Dec 2015 23:52:50 -0800 (PST), l...@g...com
napisał(a):

> Prawdę ujawnił doradca Ministra Obrony, przy układaniu klocków lego.

Do prawdy dopiero dojdziemy.
--

XL
O smoleńskiej katastrofie będziemy wciąż Polakom przypominać - dopóki nie

13. Data: 2015-12-23 17:39:01

Od: Dziadek <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 20 grudnia 2015 17:33:14 UTC+1 użytkownik Crimi napisał:

> Z innego powodu.

Duduś nie ma czasu na żadne wyjaśnianie. On zajmuje się teraz łamaniem prawa i
konstytucji, brnie ślepo przed TS . Nie doczeka biedaczek końca swojej kadencji jak
i cały PiS. Chętnie na ich pomniczek postawię doniczkę pięknych hortensji (żeby być w
temacie ) :)

14. Data: 2015-12-23 17:46:54

Od: Dziadek <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

15. Data: 2015-12-23 18:30:44

Od: Crimi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-23 o 17:46, Dziadek pisze:

konstytucji, brnie ślepo przed TS . Nie doczeka biedaczek końca swojej kadencji jak
i cały PiS. Chętnie na ich pomniczek postawię doniczkę pięknych hortensji (żeby być w
temacie ) :)

Czemu ty biedny człowieku tak nienawidzisz Polski ?

16. Data: 2015-12-23 19:37:40

Od: Dziadek <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czemu ty biedny człowieku tak nienawidzisz Polski ?

Wręcz przeciwnie i mogę to udowodnić w przeciwieństwie do ciebie

17. Data: 2015-12-24 13:25:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Dec 2015 18:30:44 +0100, Crimi napisał(a):

> [...]
temacie ) :)

> Czemu ty biedny człowieku tak nienawidzisz Polski ?

...I LUDZI?
Bo żeby nawet z tematu hortensji zrobić jatkę polityczną tylko z powodu
niepasującej sygnaturki to trzeba być niezłym poj...m. Tacy właśnie
nieszkodliwi Dziadkowie idą i zabijają ludzi w biurach poselskich...

18. Data: 2015-12-24 19:00:36

Temat: Odp: Hortensje
Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" i wszystko jasne:

> Tacy właśnie
> nieszkodliwi Dziadkowie idą i zabijają ludzi w biurach poselskich...

Klupnij sie dziołcha w ten durny łeb

19. Data: 2015-12-24 20:11:01

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Ikselka" i wszystko jasne:
> Klupnij sie dziołcha w ten durny łeb

Warto za wczasu pomyśleć o resocjalizacji takich potencjalnych zabójców
np. w obozach kondycyjnych.
Pozdrawiam prewencyjnie Ja...cki

PS PiS chce zwiększyć prawo policji i służb specjalnych do podsłuchiwania
telefonów, inwigilowania internetu oraz nagrywania obywateli w miejscach
niepublicznych. Kontrola obywatela będzie mogła trwać aż półtora roku

20. Data: 2015-12-24 22:31:28

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Dirko napisał:

> Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
>
> Warto za wczasu pomyśleć o resocjalizacji takich potencjalnych zabójców
> np. w obozach kondycyjnych.
> Pozdrawiam prewencyjnie Ja...cki

Praca w ogrodzie uszlachetnia. Tak oto sadownictwo będzie mogło zastąpić
sądownictwo.

> PS PiS chce zwiększyć prawo policji i służb specjalnych do podsłuchiwania
> telefonów, inwigilowania internetu oraz nagrywania obywateli w miejscach
> niepublicznych. Kontrola obywatela będzie mogła trwać aż półtora roku

"-- I to się nadaje do prasy, a nie tylko kelnerzy i kelnerzy."

Jarek

--
Nogami do przodu.

Najazd wróbli