Ich bin Andreas Lubitz! Du bist Andreas Lubitz?

101. Data: 2015-03-30 19:34:17

Temat: Re: Ich bin Andreas Lubitz! Du bist Andreas Lubitz?
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych:mfc0rq$su$...@d...me...

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message
news:mfbue0$4me$1@news.icm.edu.pl...

>O czym Ty mówisz? Skąd te informacje?

Przecież podawał Ci linki. Gdybyś czytał co do Ciebie pisze wiedziałbyś.

102. Data: 2015-03-30 20:04:02

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> "Chiron" <c...@o...eu> wrote in message

> Przecież podawał Ci linki. Gdybyś czytał co do Ciebie pisze wiedziałbyś.

Pytanie było do Chirona. Linków żadnych w jego wypowiedzi nie widzę.

103. Data: 2015-03-30 20:06:13

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

Ghost

>Uhm, a filozofie zastępuje matematyka, fizyka i chemia.

>Nie zastępują

Globik, znuff wyłazi z ciebie nieóctfo. Ćwoku.

Ta właśnie widać kretyna.

104. Data: 2015-03-30 20:17:55

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> "Chiron" <c...@o...eu> wrote in message

> O czym Ty mówisz? Skąd te informacje?

Miał zwolnienie lekarskie. Z jakiego powodu? Najpierw podano, że problemy
psychiczne- depresja. Klinika w Dusseldorfie jednak zaprzeczyła temu w
piątek. Póki co- nie podali przyczyny
zwolnieniahttp://www.pap.pl/palio/html.run?_Instance
=cms_www.pap.pl&_PageID=1&s=infopakiet&dz=swiat&idNe
wsComp=203304&filename=&idnews=206615&data=&status=b
iezace&_CheckSum=-715763982

Jednak- tak czy siak- lekarz niue powiadomił pracodawcy pilota o zwolnieniu.
Gdyby to była depresja- też by nic nie powiedzieli.
--

Chiron

105. Data: 2015-03-30 20:48:21

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jednak- tak czy siak- lekarz niue powiadomił pracodawcy pilota o
> zwolnieniu. Gdyby to była depresja- też by nic nie powiedzieli.

Czyli spekulujesz na temat depresji, bo nic takiego nie możesz wiedzieć.
Czemu to robisz? Dezinformujesz czytelników.

I skąd niedorzeczny pomysł, że lekarz dający zwolnienie lekarskie
miałby powiadamiać o chorobie kogoś innego niż zainteresowanego
pacjenta? Chciałbyś żyć w takim szpiegowskim kraju? Ja nie...

106. Data: 2015-03-30 20:53:59

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Mar 2015 20:17:55 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
>
> Jednak- tak czy siak- lekarz niue powiadomił pracodawcy pilota o zwolnieniu.
> Gdyby to była depresja- też by nic nie powiedzieli.

"Niemieckie prawo dotyczące ochrony prywatności jest jednym z najbardziej
restrykcyjnych na świecie.

Tajemnica pacjenta

- Nie ma żadnej reguły, która obligowałaby lekarza pilota do poinformowania
władz o stanie zdrowia, który wpływałby na jego zdolność do pilotowania
samolotów - cytuje niemieckiego prawnika Urlicha Wuermelinga "Time". Co
więcej, lekarzowi za poinformowanie np. Lufthansy o stanie zdrowia pilota,
groziłyby zarzuty karne za naruszenie prywatności pacjenta.

W niemieckim prawie cała odpowiedzialność za informowanie pracodawców o
stanie zdrowia spoczywa na pracowniku. Władze Germanwings musiały w takim
wypadku wierzyć Lubitzowi na słowo - podkreśla ,,Time".(...)"

Więcej:
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/katastrof
a-airbusa-germanwings-pilot-mogl-zatajac-chorobe,528
560.html

M.

107. Data: 2015-03-30 20:54:04

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Ta właśnie widać kretyna.

Az tak? Ty wiesz lepiej.

108. Data: 2015-03-30 20:54:41

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> "Chiron" <c...@o...eu> wrote in message

>Pytanie było do Chirona. Linków żadnych w jego wypowiedzi nie widzę.

No prosze.

109. Data: 2015-03-30 20:57:44

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

>I skąd niedorzeczny pomysł, że lekarz dający zwolnienie lekarskie
>miałby powiadamiać o chorobie kogoś innego niż zainteresowanego
>pacjenta? Chciałbyś żyć w takim szpiegowskim kraju? Ja nie...

No ja bym wolał, żeby informacja ze pilot ma depresje była dostarczona do
pracodawcy. Ale ty miszczu wiesz swoje, jak zwykle. Na szczęście Bundestag
kombinuje tak, żeby było jak ja wole.

BTW latasz lufthansą?

110. Data: 2015-03-30 21:21:32

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czyli spekulujesz na temat depresji, bo nic takiego nie możesz wiedzieć.
> Czemu to robisz? Dezinformujesz czytelników.
Takie były pierwsze informacje medialne.

> I skąd niedorzeczny pomysł, że lekarz dający zwolnienie lekarskie
> miałby powiadamiać o chorobie kogoś innego niż zainteresowanego
> pacjenta? Chciałbyś żyć w takim szpiegowskim kraju? Ja nie...

Żyjesz w jeszcze bardziej szpiegowskim, niż ja. Patriot act w Polsce jeszcze
nie obowiązuje. Jeśli chodzi o pilota- wiesz, niegłupie by było, gdyby
zwolnienie mógł mu wydać wyłącznie lekarz, który o tym dodatkowo powiadamia
jego firmę

--

Chiron

Psychopatyczne zarazki