Ich bin Andreas Lubitz! Du bist Andreas Lubitz?

201. Data: 2015-04-01 17:05:38

Temat: Re: Ich bin Andreas Lubitz! Du bist Andreas Lubitz?
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message
news:551c089b$0$2200$65785112@news.neostrada.pl...

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> Nie ma szans. To parcie musi znaleźć ujście.

> Ta

Znowu nie mogłeś się powstrzymać, attention whore?

202. Data: 2015-04-01 17:05:50

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message

>Brak integracji państwowej i nieposługiwanie się przez obywatela
>oficjalnym językiem nie jest "byle pretesktem". Tak samo powinno
>się odbierać rodzicom dzieci gdyby nie chcieli dzieci uczyć pisać/czytać.
>To jest poważne naruszenie obowiązków rodzicielskich.

Biedne dzieci...

...z Wrześni.

203. Data: 2015-04-01 17:10:35

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

>Znowu nie mogłeś się powstrzymać, attention whore?

Tak, jesteś.

204. Data: 2015-04-01 17:17:50

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Biedne dzieci...
>
> ...z Wrześni.

Masz coś do dodania do dyskusji? Jakiś argument? Jakaś teza?
Czy tylko chcesz na siebie zwrócić naszą uwagę...

205. Data: 2015-04-01 17:28:04

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Poczytaj najnowsze doniesienia w kwestii Lubitza jakie wczoraj usłyszałem
> w TV - już w 2009 wiadomo było o problemach jego psychicznych - nawet
> przerwał z tego powodu swoją szkołę lotniczą. Mimo wiedzy o tym LH
> przyjęła go do pracy na posadzie pilota. A więc nawet przy istnieniu przez
> Was postulowanych restrykcji nie uniknęliśmy tego że jeden wariat
> się przesmyknął przez sito.

http://www.ibtimes.com/germanwings-co-pilot-andreas-
lubitz-depressed-took-6-month-break-training-2009-re
port-1860502
Muszę się poprawić - widać źle coś usłyszałem w TV wczoraj... :-(
LH nie miała informacji o przyczynie przerwy w szkoleniu lotniczym.
Kandydat na pilota Lubitz zdał wszystkie egzaminy i przeszedł
wszystkie testy wymagane przez pilotów według tego co podali.

206. Data: 2015-04-01 18:50:01

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

>Masz coś do dodania do dyskusji? Jakiś argument? Jakaś teza?

To był argument, bardzo konkretny...

>Czy tylko chcesz na siebie zwrócić naszą uwagę...

Nie no, bez przesady, nie posądzam cię o o ten zakres wiedzy podstawowej,
który umożliwiłby ci pojęcie o co tu biega :-)

Masz, doucz się, hamburgerku :-)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Strajk_dzieci_wrzesi%C5
%84skich

207. Data: 2015-04-01 18:51:47

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 Apr 2015 09:35:34 -0500, Pszemol napisał(a):

> "Fragi" <s...@o...pl> wrote in message

> Nie przerzucaj na mnie swojego zdenerwowania?

Pytasz mnie o coś?
Jeśli żadna nowa i ciekawa myśl, która już by tu przeze mnie nie została
napisana nie przychodzi Ci do głowy, to nie pisz nic. Nie ma takiego
obowiązku.

> Po co tak odburkujesz? Naprawdę nie musisz odpisywać
> na każde moje zdanie jak nie masz nic nowego do dodania...

Jakie odburkujesz?? Sugeruję byś się trochę nad tematem pozastnawiał. To
nie boli.

> Jednak próbujesz tłumaczyć... Po co? Skoro nie ma co tłumaczyć? :-)

Mylisz cytowanie z tłumaczeniem, i znowu wysysasz sobie cos z palca.

> I nikt Ci tego prawa nie odbiera - po co się tak najeżasz???

Najeżasz??? Gdzie???

> Chill out and take it easy! :-0)))

Najpierw od siebie tego wymagaj. Zwłaszcza w rozmowach z innymi.
Ja mam spokoju pod dostatkiem :)

M.

208. Data: 2015-04-01 18:57:12

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> To był argument, bardzo konkretny...

Możesz zatem wytłumaczyć co miałeś na celu osiągnąć przywołując
w tej dyskusji o polskich EMIGRANTACH na terenach niemieckich
zdarzenia mające miejsce w okupowanej Polsce pod obcymi rządami ?

209. Data: 2015-04-01 19:04:48

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Badania psychotechniczne diagnozują depresję? Ałła!

Wszystko. Inaczej by się tak nie nazywały.

210. Data: 2015-04-01 19:10:33

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message
> Dnia 2015-04-01 11:40, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Wszystko. Inaczej by się tak nie nazywały.

Obawiam się że zbyt dalekoidące wnioski wyciągasz z nazwy testu... :-)

Psychopatyczne zarazki
Kasa spływa... odrą 3-]
Nie być lemingiem.
Talent?