Re: Ile dla lekarza w kopercie ?

Data: 2002-11-19 16:13:32
Temat: Re: Ile dla lekarza w kopercie ?
Od: "km" <k...@m...pl>

> Powiedz swojemu przyjacielowi ze zamiast uszczesliwiac lekarza, ktory
patrzy
> tylko jak by sie oblowic....niech da te 2 tys a nawet 8 na jakis naprawde
> potrzebujacy dom dziecka lub inny cel!!!!!
> Boze jak tak mozna!Przeciez to jest do ha pana ich praca!!!!!
> Ja jak mam zrobic dla dyrektora raport sprzedazy to nikt mi w lape nie
daje
> 2000zl! bo dostaje miesieczna pensje do rąsi 1000zl, bo to moja
praca!!!!!!!
> Moze ja tez wysle synka na medycynke, zeby zostal specjalista
> [...]

Zupelnie niezla mysl. Jesli zalazl synek za skore proponuje faktycznie
poslac go na medycyne.
Jeszcze jedna mamusia psioczaca na lekarzy pozna jak wyglada rzeczywistosc w
tym zawodzie.
Synek po 10 godzinach stania nad stolem operacyjnym (przedtem jedyne
kilkanascie lat zakuwania w takich ilosciach i z taka czestoscia, ze sie
filozofom nie snilo), po uratowaniu jakiemus tam czlowiekowi zycia pojdzie
do kasy i dostanie 800 do 1000 zl do rąsi bo to w koncu jego praca. Duzo bym
dal zeby uslyszec co powie mu mamusia jak wroci do domu i zobaczy
rodzicielke sleczaca nad stosem kwitow pod tytulem "raport sprzedazy dla
dyrektora" za te sama pensyjke.
Faktycznie, to ................ niezla mysl !!!

Chris