Re: Ile dla lekarza w kopercie ?

Data: 2002-11-22 18:08:23
Temat: Re: Ile dla lekarza w kopercie ?
Od: Artur Makowski MD <n...@s...com>

m3duz4 wrote:

> [...]
>trakcie operacji bylo kilka komplikacji i okazala sie jeszcze
>trudniejsza niz miala byc w rzeczywistosci- innemu lekarzowi na pewno
>nie chcialoby sie babrac laparoskopowo i skonczylby metoda klasyczna -
>a to wiazaloby sie juz z wielkimi cieciami na brzuchu, i bliznami na
>cale zycie , a takze dluzszym powrotem do zdrowia)
>
>ja tego nie pochwalam i nawet ubolewam bo wolalabym te pieniazki na
>jakis inny cel przeznaczyc.. ale w koncu zdrowie tylko jedno, i lepiej
>dmuchac na zimne ;> i miec pewnosc dobrej opieki a nie takiej "pol

Lapowkobiorcy spelniaja jedna pozytywna role. Uswiadamiaja naszemu
kochanemu narodowi, ze nie ma na tym swiecie nic za darmo, a za
zdrowie trzeba bulic podwojnie.

>ps a propos tych lapowek jeszcze
>- przyklad tej starszej pani to j nic - kiedys jak bylam na wczasach
>to wdowa z corka z domku obok opowiadala jak jej maz udal sie na
>powazna operacje - do swojego przyjaciela z podstawowki i liceum -
>taki kolega od piwa itp.
>mimo przyjazni kolega ten wzial kase, i jeszcze 2 razy bo 2 dni po ta
>kobieta poszla do przyjaciela lekarza z nastepna koperta. Wieczorem
>dostala tel. ze maz zmarl. Z godziny na akcie zgonu wynikalo ze lekarz
>przyjaciel wzial koperte w momencie gdy jego pacjent juz nie zyl.
> [...]

Tacy sa ludzie, jedni lepsi drudzy gorsi. Tylko jak poznac, ktory jest
ktory zanim trzeba bedzie zaufac?

Serwery, domeny: http://serwer4you.com/
Pogadaj z maszyna: http://serwer4you.com/robot/
Linki medyczne http://medyczne.com/