Re: Instalacja fotowoltaiczna w domu.

Data: 2015-06-15 15:10:12
Temat: Re: Instalacja fotowoltaiczna w domu.
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Mon, 15 Jun 2015 12:30:01 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> Na tej samej zasadzie na terenach wiejskich robiono wodociągi z unijnego
> funduszu spójności (czy jak mu tam). Czasem faktycznie bardzo potrzebne,
> bo wcześniej udało się lokalne wody skazic na wiele lat. Ale często też
> tam, gdzie nie miało to sensu. Ciemny lud brał, bo dają (a co ja będę za
> elektrykę do pompy w studni płacił!).

"Ciemny lud" jest w twojej pustej głowie - tylko i wyłącznie. Nie masz
absoutnie niczego do powiedzenia poza czepianiem się mnie z powodu mojej
krytyki twoich badziewnych wierszydeł niegdyś, a jak widać do tej pory masz
traumę.
A durny jak zawsze - Te twoje bzdury o wykorzystaniu FV w taniej ziemi/domu
na odludziu bez energii z sieci - po prostu bezcenne. Koszyk na prund na
noc i na zimę już masz? :-D
--
XL
Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs