Re: J.Kwasniewski vs. "naukowcy" z PAN

Data: 2002-01-13 19:29:08
Temat: Re: J.Kwasniewski vs. "naukowcy" z PAN
Od: "Janusz Żurek" <j...@k...net.pl>

Użytkownik siwa <s...@v...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a1sbrs$obe$...@n...tpi.pl...
> Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał

> Leszku, tak uczciwie... Naprawdę uważasz, że Clinton przesłał mu
zaszyfrowaną
> informację?
> Zaczynam się o Ciebie martwić. Twój mózg za dobrze funkcjonuje na tej
diecie.
> Jest chyba za duży, to powoduje uciski...
>
> siwa
>
> PS. Nie musisz od razu obrażać każdego, kto uważa Kwaśniewskiego za
paranoika.
> Źle to o Tobie świadczy.

Od Janusza Żurka:
Przesyłam swoją wypowiedź z listy dyskusyjnej
dieta.optymalna.slawin.lublin.pl.

Użytkownik Zizou <z...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a1qh1s$do7$...@s...lublin.pl...

> Użytkownik Karolina <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:a1nhh6$agu$...@s...lublin.pl...

> No to ładny kwiatek! Czyżby drugi Andrzej L.?!?
>

> Pozdrawiam, Zizou

Od Janusza Żurka:
Wielki Albert Einsten podpisywał różne bzdurne, czy wręcz szkodliwe petycje
i apele. Po prostu jako umysł wyspecjalizowany w jednej dziedzinie, choć
według niektórych mógłby być jeszcze lepszy w dziedzine mody niż w fizyce
(gdyby się tylko modzie poświęcił), w innych dyscyplinach wiedzy wykazywał
dziecięcą naiwność i brak rozeznania.
Czy z tego powodu Einstein przestał być wielkim fizykiem?
Oczywiście dr Kwaśniewski w przypadku nauk tzw społecznych i ekonomicznych
ma tylko poglądy i to najczęściej bzdurne co łatwo może udowodnić osoba
orientująca się w temacie, ale czy to oznacza, że jego wiedza i
doświadczenie w dziedzinie żywienia nie ma wartości?
Pozdrawiam Janusz