JAK ŻYĆ GDY KTOŚ NIE KOCHA...?

11. Data: 2005-09-15 12:13:57

Temat: Re: JAK ŻYĆ GDY KTOŚ NIE KOCHA...?
Od: T...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

MAdziu przyjedz do mnie do Lubina pokaze Ci co to jest prawdziwa milosc
bedziesz sapala i jeczala co Ty na to??

12. Data: 2005-09-15 12:15:48

Od: T...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

>Aha zapomnialbym ja juz Ciebie kocham wiec nie musisz martwic sie ze
zostaniesz odrzucona i niedoceniona przy mnie poczujesz co to znaczy byc
prawdziwa kobieta!!

13. Data: 2005-09-15 20:20:19

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

T...@i...pl; <3...@n...onet.pl> :

> zostaniesz odrzucona i niedoceniona przy mnie poczujesz co to znaczy byc
> prawdziwa kobieta!!

A co to znaczy być Prawdziwą Kobietą? Nie daj się namawiać, podziel się
sposobami z kolegą - zdradzę Ci w sekrecie, że ja prawiczek jestem.

Flyer

14. Data: 2005-09-15 20:20:23

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

T...@i...pl; <3...@n...onet.pl> :

> MAdziu przyjedz do mnie do Lubina pokaze Ci co to jest prawdziwa milosc
> bedziesz sapala i jeczala co Ty na to??

Zaprosisz ją na siłownię?

Flyer

15. Data: 2005-09-15 20:53:26

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> T...@i...pl; <3...@n...onet.pl> :

> A co to znaczy być Prawdziwą Kobietą?

Prawdziwą kobietę poznaje się po tym jak zaczyna :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

16. Data: 2005-09-15 21:09:26

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski; <dgcmjb$c5a$1@inews.gazeta.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Prawdziwą kobietę poznaje się po tym jak zaczyna :)

To ja się może przyznam - z lęku przed wychędożeniem przez jakiegoś ugd
podawałam się zawsze za faceta, teraz jednak przyszła chwila prawdy -
JESTEM KOBIETĄ - tylko nie wiem jak być Prawdziwą. ;)

Flyer

17. Data: 2005-09-16 01:45:20

Od: " Daria" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

madzia <e...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> kocha. Rozmawiałam z nim na ten temat już kilka razy a on stwierdził, ze
może
> mnie pokochać jak siostrę a nie dziewczynę. Nie wiem co mam począć ta myśl
nie
> daje mi spokoju za bardzo go kocham. Strasznię na tym cierpię. Moja mama
> stwierdziła że to w życiu różnie bywa jak nie ten to następny. nie mogę po
> nocach spać bo cały czas o nim myślę. Krystianku kocham Cię ta myśl
nasuwa mi
> się codziennie po prostu nie dam sobie rady jak tak dalej pójdzie.........

Jak przestaniesz na niego zwracac uwage to moze wtedy toba sie zainteresuje.
Najlepiej zebys zaczela spotykac sie z jakims chlopakiem Jesli bedziesz mu
sie narzucala skutek bedzie odwrotny od tego jak bys chciala. Po co wogole
czynilas mu wyznania? Jeszcze nikt nikogo na sile do lozka nie polozyl. Co to
znaczy, ze sobie nie poradzisz? nie mazgaj sie. Nijedna kobieta byla w
podobnej sytuacji i poradzila sobie. Powodzenia.

18. Data: 2005-09-16 06:22:45

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daria; <dgd83g$sam$1@inews.gazeta.pl> :

> [...]

> Najlepiej zebys zaczela spotykac sie z jakims chlopakiem Jesli bedziesz mu
> sie narzucala skutek bedzie odwrotny od tego jak bys chciala.

A jak zacznie się spotykać z innym, to nie będzie odwrotny, od tego jak
by chciała [no i co z tym "innym" po fakcie]? Takie pomysły to chyba
tylko kobiecie mogą wpaść do głowy. :(

Flyer

19. Data: 2005-09-16 10:56:01

Od: T...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Po co wogole zawracasz sobie nim glowe co to jedyny chlopak na zIemi pamietaj
moja propozycja jest caly czas aktualna

Ja tego nie wytrzymam!!!
"Słowo nie strzała a głębiej ranić może!"...
Zakazana miłość
problemy miłosne
Czytaliście?