Jak "to" robia lesbijki?

71. Data: 2006-07-13 20:07:59

Temat: Re: Jak "to" robia lesbijki?
Od: "Małgorzata.M" <a...@p...wiosnaonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jul 2006 12:40:54 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Mogłabyś zapodać jakiś przykładowy zarys scenariuszu takiego pornola dla
> kobiet od kobiety ?

to proste \kilka przykładowych scen
1. poranek: Ona je w łózku sniadanie podane przez Niego, On szykuje dzieci
do przedszkola
2.popołudnie: Ona wraca z pracy,On krzata się w kuchni, Ona :"ropuszku
podaj mi kapcie i piwo,a ja sobie posiedze przed telewizorem"
3.wieczór: Ona czyta gazete w łożku, On a/rozwiesza pranie, w miedzyczasie
b/prasuje Jej bluzki, w kolejnym międzyczasie c/usypia dzieci

--
Gośka

72. Data: 2006-07-13 20:13:42

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

> Re to: Przemysław Dębski [Wed, 12 Jul 2006 21:32:45 +0200]:

> O, tak...
>
> - mmmm...
> - ochhhh...
> - uuuu...
> - aaaa...
>
> :P

Tak wyglądałby wyciąg z porno-komiksu dla facetów. Spodziewam się że w tym
dla kobiet, rysowanym przez kobietę byłoby jakoś inaczej - tylko nikt za
cholere nie chce powiedzieć jak :)

--
Na post po zbóju zaprosił
P.D.

73. Data: 2006-07-13 20:14:33

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata.M" <a...@p...wiosnaonet.pl> napisał w wiadomości

> Hmmmm...
> a jak tam ostatnio z Twoją wydajnością w pracy?

Ciężko powiedzieć, byłem tydzień na urlopie :)

--
pozssdrafiam fższyskich polaków
P.D.

74. Data: 2006-07-13 20:19:45

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2.popołudnie: Ona wraca z pracy,On krzata się w kuchni, Ona :"ropuszku
> podaj mi kapcie i piwo,a ja sobie posiedze przed telewizorem"

Czyli kapcie ... o mój boże ... sam nie wiem dlaczego to napisałem ... to
takie obrzydliwe !!

:)

--
Na post po zbóju zaprosił
P.D.

75. Data: 2006-07-13 20:43:59

Temat: Re: Jak
Od: "quasi-biolog" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kira <c...@-...pl> napisał(a):

> No to nie podali bardzo istotnej informacji.

Eeee tam. W koncu celem tych badan nie bylo wytypownia "pornola roku", lecz
bardzo zgrubne ustalenie, ktore z bardzo zgrubnych kategorii porno jak dziala
na kobiety, mezczyzn i transseksualistow: a) porno lesbijskie, b) porno
gejowskie, c) porno heteryckie, d) porno malpie.
W tym kontekscie owe informacje (tj. czy dane 2min. filmik wyrezyserowal chlop
czy baba - zreszta, co tu rezyserowac: 2 min. ciupciania?) nie sa wcale wazne.

> Kwestia prawdopodobnie podejścia do seksu jako takiego.
> Dość różna u obu płci w końcu. My lubimy generalnie jak
> są w tym jakieś uczucia, czyli jednak czułość. Mężczyźni
> jak zakochani to też, jak nie to niekoniecznie, grunt
> żeby można się było pociupciać.

Eeee. Zakladasz, ze jesli jest uczucie, to *generalnie musi byc* "czulosc", a
jek niema uczucia, to *generalnie nie musi byc* "czulosci"?

To ostre rzniecie wsrod zakochanych jest takie wyjatkowe? I odwrotnie -
uczuciowo niezaangazowany facet zazwyczaj nalega na dymanie, a wzdryga sie od
czulosci?

> Pewnie też generalizuję
> ale ci, których znam, sami chętnie to potwierdzają ;)

Ja nie potwierdzam. No chyba, ze inaczej rozumiemy "rzniecie", "ciupcianie",
"ostrosc".

pzdr
q-b

76. Data: 2006-07-13 20:57:19

Od: "quasi-biolog" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sarna <G...@v...net> napisał(a):

> tak

:-O Faaaajnie.

> nie, nie o cpaniu pisze, a poza tym to mialo byc skierowane do Grega, bo on
> wie o czym pisze;)

? Tzn. na jego oczach "masturbowalas" sie myslami??? Ten to ma szczescie... :-)

> ps. Jezeli z gory zakladasz, ze to pierdoly,

Nie z gory.

> to chyba nie oczekujesz ze ktos
> podejmie jakakolwiek dyskusje na ten temat

Ale to nie ze mna trzeba dyskutowac o pierdolach, tylko z tym panem i jego
fundacja: [ http://www.randi.org/research/ ]. Jak ich przekonasz, to
przytulisz 1milion$ i bedziesz mogla nakarmic sporo glodujacych dzieci/sarenek
(co tam wolisz) na calym swiecie...
Do tej pory zaden z fanow OOBE sie po te sumke nie pofatygowal.

pozdrawiam
quasi-biolog

77. Data: 2006-07-14 09:51:58

Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 0) Niektorym kobietom (o ile pamietam - 10%) podobno sutki w ogole nie
> twardnieja, bez wzgledu na stopien seksualnego podniecenia.

uogólniamy, pamiętasz? 10% to nie "większość", a nie wierzę, ze w porno
filmach występują jedynie te którym sutki nie twardnieją.

> :-/ Oj, to (tj. te filmy) musiala byc partacza robota... Polskie?

nie

> Niekoniecznie. Bol moze byc na poczatku, a pozniej sie wszystko "dotrze" i
> bol
> przechodzi.

i tu się b a r d z o mylisz. Jeśli ból jest na początku (nie bierzemy
pod uwagę kobiet, które mają problemy z "suchością pochwy") , to znaczy, że
kobieta nie jest podniecona. Owszem, później przechodzi, ale jeśli jest na
początku, oznacza to totalne nieprzygotowanie kobiety do stosunku.
Czyli zero podniecenia.

pozdrawiam,

78. Data: 2006-07-14 10:03:06

Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :))) Ej noooo !! Gdybym był nauczycielką...

;) wyrzucili by Cię z pracy w szkole

pozdrawiam,

79. Data: 2006-07-14 10:15:11

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "x" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

> ;) wyrzucili by Cię z pracy w szkole

Raczej wypierdolili na zbity ryj :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

80. Data: 2006-07-14 10:39:50

Od: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl> szukaj wiadomości tego autora

quasi-biolog wrote:
(...)
> Nie o to mi przeciez chodzilo, zebys mi fragmenty cytowal. Chodzilo o namiary
> na *opublikowane w czasopismach naukowych dane empiryczne*, na ktorych opieral

Rook i Hammen 1977, do tego fragmentu więcej nie ma.

--
"Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade

Nieoficjalne Forum Studentów Psychologii UWr
Nocny problem ze sciskiem
Trudny wybór
Jak sie odnalezc
Schizoidalne zaburzenia osobowości