Jak Wy to tolerujecie ?!

81. Data: 2013-06-01 07:10:18

Temat: Re: Jak Wy to tolerujecie ?!
Od: Zansibar <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-01 03:24, Bekon pisze:

> Zanzibaranie, to nie jest ani literowka, ani tez jedna.
> Napisales to slowo dwa razy w roznych postach tego watku.
> Jak chcesz to poszukam ci wiecej, tych niby twoich literowek.
> Czy ty jestes az tak tepy, zeby nie wiedziec co to jest literowka?
> Jesli sam nie znajdziesz wyjasnienia, co to jest literowka,
> to popros zebym ci to wyjasnil ja, albo ktos inny.

> Nie ma sprawy, Zanzibaranie.
>
> Bekon.

A odpowiesz mi jeszcze na to Bekonie ;-)

Chodzi mi oczywiście o słowo "naspisz" !!!!!! (nieuprawnione powielenie
wykrzykników)

82. Data: 2013-06-01 10:15:17

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-01 05:15, Bekon pisze:

> Konic cytatu

Nie denerwuj się tak, bo Ci żyłka pęknie. 5 sekund na sprawdzenie postu,
w którym wytykasz innym błędy, Cię nie zbawi.

> Jesli uwazasz, ze to bylo jedno zdanie, to tym gorzej dla Zanzibarana.
> Zal mi tez ciebie, ze uwazasz to zdanie za poprawnie napisane.

Tylko się nie popłacz :)

83. Data: 2013-06-01 10:18:13

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-01 02:32, Ikselka pisze:

> He he, a ja tak sobie myślę, jak długo ta dyskusja tutaj jeszcze potrwa no
> i po co, no i z kim 33333-]

Ale co Ty chcesz, fajnie jest, można trochę złej krwi upuścić, jak kto
ma ;) I wywalić na innych swoją złość z powodu nieumiejętności obsługi
czytnika i pliterek :D

84. Data: 2013-06-01 11:08:14

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-06-01 10:15, obywatel Aicha uprzejmie donosi:

> Nie denerwuj się tak, bo Ci żyłka pęknie. 5 sekund na sprawdzenie postu,
> w którym wytykasz innym błędy, Cię nie zbawi.

> Tylko się nie popłacz :)

No. Płaczącego muminka jeszcze nie widziałam.

85. Data: 2013-06-01 13:06:21

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Piszesz kretynizmy!!!
> Liberoffice czy Openoffice (starsze wersje) to nie:
> - oprogramowanie poprawiające system operacyjny!!!!
> - darmowe oprogramowanie na zasadach otwartego kodu źródłowego,
> wykorzystywane w pracowniach komputerowych w szkołach i na uczelniach.
> Ty nie tylko o ortografii nie masz pojęcia :-)

A po co ci OpenOffice do dyskutowania na grupie dyskusyjnej.
Mi do tego wystarczy standardowa instalacja Widowsa.

Pismo można od biedy napisać w WordPad (składnik Windowsa).
Ale prawda OpenOffica mam zainstalowanego i żadko, ale używam.
Jednak zdecydowanie nie na codzień. Bo większość operacji można wykonać
zwykłymi programami instalującymi się z Windowsem.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

86. Data: 2013-06-01 13:09:03

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Juz w pierwszym poscie do ciebie napisalem, ze polskich znakow nie
> stosuje.

Nie masz się czym hlubić.
Kaleczysz polszczyznę . Teksty napisany bez żśćął... są niejednoznaczne.
Często nie można zrozumień sensu, nawet gdy jest kontekst.
A odstępstw od tradycyjnego zapisu jest 7-8 razy więcej niż w tekście bez
ch, rz i ó.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

87. Data: 2013-06-01 13:20:34

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Piszesz, że nie umieli tego zrobić, co sugeruje, że ty umisz.

Wydaje mi się, że tak.
Wydaje mi się, że Polacy mają szansę pszeprowadzić reformę dużo lepiej niż
Niemcy, mimo, ze reforma polska będzie dużo szersza.
Wymaga to jednak gruntownego pszygotowania ,
pszypuszczam, że pszez zespuł ludzi a wnim : językoznawcy, informatycy,
statystycy, psyholodzy, pedagodzy, prawnicy, a nawet medycy, specjaliści od
edycji , i oczywiście dziennikaże.

> Piszesz, że nie każdego stać na zmianę oprogramowania co dwa lata.
Tak.
> Ale jak pokazałem Ci w poprzednim fragmencie, jest to całkowicie bzdurny
> argument.
Nie rozumiem.

> A jeśli chodzi o zmiany - dlaczego ja mam zmieniać pisownię mojego
> ojczystego języka dla widzimisię jakiś nieuków?

NIe w imię widzimisię nieduczonej części społeczeństwa, tylko dla dobra
pszyszłego pokolenia, zwłaszcza dzieci, zwłaszcza dziś w dzień dziecka
powinno się o tym pametać.
By ważniejszy w życiu od ortografi był obiad.
I by pszyszłe pokolenia się mnożyły, a nie kuły w nocy z dziećmi stada
wyjątkuw.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

88. Data: 2013-06-01 17:42:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 01 Jun 2013 10:18:13 +0200, Aicha napisał(a):

> Ale co Ty chcesz, fajnie jest, można trochę złej krwi upuścić, jak kto
> ma ;) I wywalić na innych swoją złość z powodu nieumiejętności obsługi
> czytnika i pliterek :D

Kiedyś do tego pijawki słuzyły ;-PPP
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

89. Data: 2013-06-01 17:44:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 1 Jun 2013 13:20:34 +0200, Stokrotka napisał(a):

> [...]
> By ważniejszy w życiu od ortografi był obiad.
> I by pszyszłe pokolenia się mnożyły, a nie kuły w nocy z dziećmi stada

Hyyyy :-D

PLONK

90. Data: 2013-06-03 14:23:04

Od: Ronald Kuczek <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 05/31/2013 06:46 PM, Stokrotka wrote:
> Nie rozumiesz etymologi.

Nie używaj obcych słów, których najwyraźniej nie rozumiesz.

RK

Konina gdzie kupić
kuchnia koreańska
Pomidorowy obłęd