Re: Jak by to wyglądało?

From: medea <e...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jak by to wyglądało?
Date: Sun, 21 Sep 2008 10:22:13 +0200

i...@g...pl pisze:

> Czy gdyby była szansa spędzenia ze sobą dłuższego czasu i więcej razy,
> może regularnie, uzyskałoby się atmosferę bezpośredniości i
> różnorodność tematyki, jak teraz, tutaj, w internecie? - wydaje mi
> się, że jest duże prawdopodobieństwo.

Jeśli o mnie chodzi, to chyba dużo tego czasu musiałoby upłynąć. Chociaż
zdarzają się ludzie, z którymi mam taki kontakt od razu, ale baaardzo
rzadko. Teraz to już nawet nie czekam na ten moment, kiedy poczuję z
kimś taką bliskość, ale kiedy ktoś wydaje mi się wart tej bliskości, to
ją prowokuję, bo wiem, że nie ma już tyle czasu na jej stopniowe
osiąganie, ile było np. w czasie szkoły, czy studiów.
No, ale to są wyjątkowe sytuacje obecnie, rzekłabym - kuriozalne. ;)

Ewa