Re: Jak być zdrowym? Dieta.

From: "Antek Emigrant" <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Jak być zdrowym? Dieta.
Date: Sat, 29 Jan 2011 17:07:35 +0100
Sender: n...@n...onet.pl

> Niewiele się tu dzieje, więc wrzucę temat do dyskusji. Problemami żywienia
> zajmuję się od dawna. Trochę dziwi mnie takie powszechne parcie na
> klasyfikację medyczną różnych dolegliwości. Wyniki badań i klasyfikacja nie
> są najważniejsze, ale zdrowie, jego poprawa.
> Najczęściej można sobie pomóc, poprawić, przez zmianę postępowania w kuchni.
> Tylko najtrudniejsze przypadki wymagają diagnostyki medycznej.
> Od dawna wiadomo, że zboża (gluten) w żywieniu nie jest dla człowieka dobrym
> rozwiązaniem. Są jednostki, dla których gluten, to śmierć. Ale są też takie,
> [...]

To może warto zastosować się PaleoDiety, czyli z grubsza rzecz biorąc do tego
do czego ewolucja przystosowała nas w ciągu 2 milonów lat. Wszak rolnictwo ma
co najwyżej 10 tysięcy lat, a to zbyt mało na dokonanie się jakiś znaczących
zmian ewolucyjnych.
http://www.PaleoDieta.cba.pl/

Antek Emigrant
http://www.AntekEmigrant.pl/