Re: Jak pomóc, jak przekonać, jak nauczyć

From: krys <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Jak pomóc, jak przekonać, jak nauczyć
Date: Fri, 15 Aug 2008 10:40:55 +0200

waruga_e napisał(a):

> No lęki to on ma. I tu jest właśnie problem, jak takiego podejść żeby
> większej krzywdy nie zrobić

Nie naciskaj. Niech gra w te gry zespołowe, w których czuje się pewnie.
Zachęcaj do innej aktywności, najlepiej dając dobry przykład, spróbuj
lżejszego i lepiej dopasowanego roweru ( ukłon do siwej), może
faktycznie jest za ciężki. Ośle łączki i brodziki dla dzieci też nie są
złe, ja tam lubię brodziki;-). Chwal za byle co , cokolwiek zrobi z
tych strasznych rzeczy - IMHO mąż ma rację - dojrzeje w swoim czasie.

Justyna z ostrożnym dzieckiem.
GG 6756000