Re: Jak schudnąć w dwa tygodnie?

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Jak schudnąć w dwa tygodnie?
Newsgroups: pl.rec.uroda
Date: Mon, 16 May 2011 00:28:23 +0200

Dnia Tue, 26 Apr 2011 15:54:27 +0200, Slawek Kotynski napisał(a):

> Ale po co się tak męczyć? :) Jest piorunująca dieta, która
> pozwala się napychać bez ograniczeń: dieta wysokobiałkowa Dukana
> - faza uderzeniowa (na kilka, do kilkunastu dni).
>
> Samo chude mięsko (najlepiej wołowina i chudy drób - piersi -
> bez skóry), podroby, ryby, jajka.
> Jeść można do oporu, ale _tylko_ z tego zestawu.
> Trzeba dużo pić - byle bez cukru - i soli używać w sposób
> umiarkowany.
>
> _Zero_ błonnika, warzyw, tłuszczu, cukru, mąki.
> _Zero_ wypełniaczy (typu chleb, kartofle, kluski, kasza, zupki)
> _Zero_ tłuszczu do smażenia.
> [...]

Mogą paść nerki i to po "jednym razie". Niedawno, chyba ponad miesiąc temu,
był o tym program w TV, po którym mój zachwyt tą dietą zmalał do zera;
pewna pani profesor (niestety nazwiska nie pomnę, a szkoda) metodycznie i
spokojnie oraz dokładnie i przystępnie wytłumaczyła, dlaczego ta dieta
rozwala nerki - jednym mniej, innym bardziej, ale pewien procent ludzi po
prostu kwalifikuje się do przeszczepu nerek. Najgorsze jest to, że człek
nie ma pewności, ze akurat on nie znajdzie się w tym procencie...
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO: