Re: Jak sie robi PYZY ?

Data: 2005-11-16 10:37:34
Temat: Re: Jak sie robi PYZY ?
Od: oshin dorota bugla <oshin_nospam@nospam_engram.psych.uw.edu.pl>

Pewnego pieknego dnia 2005-11-15 21:21 Theli z nienacka napisal/a:
> Naprawde nie dociera do ciebie, ze w pewnych rejonach naszego pieknego
> kraju ,,pyzy'' mowi sie na pyzy drozdzowe?

To mi przypomina, jak będąc na jakowymś zlocie, z dużą ilością ludzi
rozsianych po całej Polsce, próbowaliśmy ustalić jakąś wspolną
nomenklaturę kluskową.... Cuda Panie, cuda, w każdym miejscu każdy
rodzaj "klusek" ma inną nazwę. Powariowali ci Rzymianie :)))))))))))))

--
oshin, co zna takiego, któremu pot na czoło występuje i oczy zaczynają
błyskawice słać jak mu ktos usiłuje wytłumaczyć, że serio, serio w