Re: Jak sobie radzicie z trollami?

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jak sobie radzicie z trollami?
Date: Sat, 24 Mar 2018 11:42:21 +0100

W dniu 10.03.2018 o 04:57, j...@o...pl pisze:

> robia to z roznych powodow.

Wskaż te "różne powody". A najlepiej wskaż ten pierwotny.;)

> bo sa bardziej zli, niz dobrzy. ci dobrzy natomiast mowia prawde.

A skąd wiesz, kto mówi prawdę a kto kłamie? Masz może jakiś uniwersalny
teścik, który Ci służy do odróżniania prawdy od kłamstwa (fałszu)?

> to jest prostsze, niż myślisz. przecież jeśli nie wiesz, ze źle
> postępujesz, jesteś niewinny. jeśli natomiast już wiesz, co złe a co
> dobre, postępuj według dobroci.
>
> pozdrawiam, jacek

A więc powinieneś być "wiedzącym"...?

A kiedy będziesz wiedział, że już wiesz, że jesteś tym wiedzącym?
I jak osiągnąć taki stan by stać się wiedzącym?

Albo prościej jak sprawić by WSZYSCY stali się wiedzącymi?
Bo wówczas każde z nas wiedziało by, kiedy skutkiem naszego działania
będzie zło i jak takiego czynu nie popełnić.

Tylko jak "wyprodukować", a raczej wychować człowieka, który od
urodzenia nie będzie zdolen czynić zła?

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018