Re: Jak to jest u Was z mundurkami szkolnymi?

From: "Nixe" <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Jak to jest u Was z mundurkami szkolnymi?
Date: Tue, 18 Oct 2011 13:26:44 +0200

"krys" <k...@p...onet.pl> napisał

> Ale o co chodzi, wszak sama napisałaś, że JEDNYM głosem;-)

Po prostu podejrzewamy, że ten jeden głos to pic na wodę :) Bo tak naprawdę
większość rodziców jest przeciwna (to niewielka szkoła, prawie wszyscy się
znają, więc wiemy, jakie kto ma zdanie na ten temat), a wyniki są
prawodpodobnie naciągane. Dyrekcji bardzo zależy na tych mundurkach (nie
wiem, może ma udziały w firmie odzieżowej ;-) do tego stopnia, że stało się
to jej obsesją*. Za brak mundurka są punkty ujemne, obniżone zachowanie,
woźna nie wypuszcza dzieci z szatni, dyżurni wpisują braki do specjalnych
zeszytów. Chore po prostu. Już dwa lata temu usiłowaliśmy z ramienia dwóch
klas walczyć z tą głupotą, ale polegliśmy, bo zrobiono z nas pieniaczy,
mąciwodów, nie udostępniono wyników rankingów (a co to Państwo nie wierzą
dyrekcji szkoły i radzie rodziców?), więc co można było innego zrobić? Po
prostu olać. Przecież do sądu z tym nie pójdziemy ;-) To już chyba palikoci
w walce z krzyżem mają łatwiejsze zadanie ;-)

* oraz kilkunastu świrniętych oszołomek z rady rodziców, bo trudno je
inaczej nazwać

> PS W szkole moich dzieciaków zrezygnowali, jak tylko było można, bo nikomu
> się nie chciało przekonywać gimnazjalistów, że mają nosić mundurki

Gimnazjum na szczęście nie uszczęśliwiło nas mundurkami, więc choć tutaj mam
spokój :)

N.