Re: Jak to jest u Was z mundurkami szkolnymi?

From: krys <k...@p...onet.pl>
Date: Tue, 18 Oct 2011 15:41:17 +0200
Subject: Re: Jak to jest u Was z mundurkami szkolnymi?
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze

Nixe wrote:

> "krys" <k...@p...onet.pl> napisał

> Po prostu podejrzewamy, że ten jeden głos to pic na wodę :)

No wiesz, bo to jest Najważniejszy Głos, który ma wagę kilkuset innych;-)
> Bo tak
> naprawdę większość rodziców jest przeciwna (to niewielka szkoła, prawie
> wszyscy się znają, więc wiemy, jakie kto ma zdanie na ten temat), a wyniki
> są prawodpodobnie naciągane. Dyrekcji bardzo zależy na tych mundurkach
> (nie wiem, może ma udziały w firmie odzieżowej ;-) do tego stopnia, że
> stało się to jej obsesją*.

Normalne wazeliniarstwo, znane z RR - zawsze się parę lizusów znajdzie.

> Za brak mundurka są punkty ujemne, obniżone
> zachowanie, woźna nie wypuszcza dzieci z szatni, dyżurni wpisują braki do
> specjalnych zeszytów. Chore po prostu.

Przerabiałam w gimnazjum, byłam wzywana na dywanik śrtednio co dwa
tygodnie;-) Wytłumaczyłam, że jak sobie uchwalili mundurki, to niech sobie
egzekwuja na własna reke, moje dziecko powiedziało "przeciez noszę" (w
torbie), ja za ten badziew zapłaciłam, choć jestem przeciw więc niech się
odstosunkują. A ocenę z zachowania to mogą sobie... znaczy moze byc
bylejaka.

> Już dwa lata temu usiłowaliśmy z
> ramienia dwóch klas walczyć z tą głupotą, ale polegliśmy, bo zrobiono z
> nas pieniaczy, mąciwodów, nie udostępniono wyników rankingów (a co to
> Państwo nie wierzą dyrekcji szkoły i radzie rodziców?),

A nie wierzymy io chcemy zobaczyć, co państwo mają do ukrycia?;-)

Stare, dobre metody...

> Gimnazjum na szczęście nie uszczęśliwiło nas mundurkami, więc choć tutaj
> mam spokój :)

Było referendum, dzieciaki prawie jednogłośnie opowiedziały się przeciw
mundurkom, ku uldze rodziców (kasa) i pedagogów (odszedł im jeden durny
powód do egzekwowania).
W podstawówce porzucono mundurki nikogo o zdanie nie pytając;-)
J.