Re: Jak to jest z paleniem zielska?

From: muzgovy <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.uzaleznienia
Subject: Re: Jak to jest z paleniem zielska?
Date: Tue, 04 Feb 2003 04:22:03 +0100

Użytkownik "Mateusz" <m...@p...sk> napisał w wiadomości
> [...]
> całkowicie psychikę, po długim okresie palenia człowiek idzie do
> psychiatryka i wogóle... to w takim razie gdzie jest prawda?

a bywa to i tak : z powodu rozbieznosci pomiedzy wersja oficjalna (
media
szkola itd ) a stanem faktycznym (czyli znikoma szkodliwoscia jamby
obserwowana przez kazdego poczatkujacego palacza) wiele osob w wieku
dosc
młodym gloryfikuje tehac jako genialny i raczej nieszkodliwy drug na
codzien i od swieta .
I to jest IMO najwieksze niebezpieczenstwa zwiazane z konopia ,
bezkrytyczne podejsciedo sprawy zwlaszcza u ludzi bardzo a nawet zbyt
mlodych .
Bo to niejest tak ze od gandzi zab komus wypadnie albo kolano rozboli ,
lecz ryjac delikatnie łepek , dzien za dniem mozna wydlubac sobie spora
dziurke w mozgownicy , taka w sam coby sie w niej Licho zmiescilo , a
Licho jak wiadomo , sypia rzadko ;)

Oczywiscie nie mam zamiaru tutaj generalizowac , ze jakoby trafka
wywoluje skizofrenie albo insze paskudztwa , opieram sie jedynie na
obserwacjach mojego wlasnego Licha , ktore wychodowalem podczas 4 lat
codziennego palenia w renomowanym liceum i nastepnych kilku na
renomowanych studiach .
Najgorsze jest to ze juz nigdy niebede mogl normalnie zapalic bo Licho
jest potwornie złosliwa i jak sobie przycpa to koniecznie chce mnie do
pokoju bez klamek zagonic :(

I jeszcze jedna zlota mysl wujka Dobra Rada , trafa mimo ze taki soft
drug ,to z czasem wyrabia sklonnosci do zabawy roznymi mniej znanymi
opcjami ukladu nerwowego , i niby teoria eskalacji to bzdura , ale w
naszych chorych warunkach prawnych jakos niestety czesto sie sprawdza .

no to powiedzial co wiedzial ale szkoda ze zapomnial oco mu chodzilo ;)

btw jesli post pojawi sie KILKA razy to sory , serwer news SZALEJE :/
jesu ktos chce mnie Ocenzurowac , pszepraszam za ewent utrudnienia !

--
!mUzgovy