Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka

141. Data: 2016-03-10 18:49:21

Temat: Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Mar 2016 11:37:21 -0600, Pszemol napisał(a):

> :-)))
> XL ma codziennie rocznice ślubu... 366 dni w roku przestępnym!

No tak jakby.

142. Data: 2016-03-10 18:49:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Mar 2016 11:34:03 -0600, Pszemol napisał(a):

> Poddaję się pokonany :-)

Kto zaczyna, ten zbiera cięgi.

143. Data: 2016-03-10 21:01:56

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-10 o 18:46, Ikselka pisze:

> [...]
> prawie śmiertelnie, a po którego pojechał zaraz nast. dnia, bladym świtem,
> jakieś 10 km albo więcej, rowerem (bo w środku lasu), zdyszany i z radosną
> gębą podtykając mi go pod nos tytułem budzenia :-)
>
> I TO WŁAŚNIE są te chwile w życiu, które swym pięknem przewyższają
> wszelkie tam formalne "święta" i "okazje". Warto kolekcjonować te
> najpiękniejsze, uzbierać ich jak najwięcej. Wtedy człek nie odczuwa
> potrzeby dodatkowego "święta", bo ten kwiatek na 8 marca i tak sprawy nie
> załatwi, gdy nie ma między dwojgiem ludzi święta w życiu :-)

Czyli masz to co my wszyscy, znaczy prozę życia z ogromną ilością
wspomnień i romantycznych uniesień, ale nie masz dnia kobiet,
walentynek, urodzin i kto wie co jeszcze. Widocznie tak Ci pasuje. Alboś
taka zgorzkniała.

Pozdrawiam,
MW

144. Data: 2016-03-10 21:04:25

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-10 o 18:34, Pszemol pisze:

> Dokładnie, bo błędów żadnych (przecież) nie robisz...

Brak tych dwu przecinków to były tylko literówki, przez przypadek
wciśnięte klawisze, bo za szybko pisze.

145. Data: 2016-03-10 21:06:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.03.2016 o 13:08, Ikselka pisze:

> Komu?

Czemu.

Ewa

146. Data: 2016-03-10 21:07:10

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.03.2016 o 13:28, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-03-10 13:08, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Paznokciom?

O!

Ewa

147. Data: 2016-03-10 21:10:06

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.03.2016 o 13:07, Ikselka pisze:

> Jak nakazuje przyzwoitość w zarzutach - cytacik poproszę.

Mnie przyzwoitość nakazuje zupełnie co innego.

Ewa

148. Data: 2016-03-10 21:27:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Mar 2016 21:01:56 +0100, wolim napisał(a):

> [...]
> wspomnień i romantycznych uniesień, ale nie masz dnia kobiet,
> walentynek, urodzin i kto wie co jeszcze. Widocznie tak Ci pasuje. Alboś

Nopopatrzpan - masz tylko dzień kobiet i walniętynki, a wspomnienia z nich
muszą twej kobiecie wystarczyć na cały kolejny prozaiczny rok :-|

149. Data: 2016-03-10 21:29:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Mar 2016 21:04:25 +0100, wolim napisał(a):

> Brak tych dwu przecinków

NAWIASÓW. Odróżniasz nawiasy od przecinków aby?
Nawiasy są podobne, ale jednak inne, niż przecinki - bo WIĘKSZE i w różne
strony pisane :->

> to były tylko literówki, przez przypadek

nie

> wciśnięte klawisze, bo za szybko pisze.

Owszem.

150. Data: 2016-03-10 21:30:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Mar 2016 21:10:06 +0100, FEniks napisał(a):

> Mnie przyzwoitość nakazuje zupełnie co innego.

Oczerniać dla swej obrony? - wiem.

Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka
Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka
Re: ,,nie zawiera: konserwantów, barwników"
Świetne! gadżety kuchenne - cd. //bo chyba kiedyś coś w tym stylu tu zakładałam
Duuuuża ilość jabłek do od(soko)wirowania :-)