Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka

91. Data: 2016-03-09 19:25:02

Temat: Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Mam komplet własnych zdrowych zębów (minus jeden - implant, co nie
> chrzęści). Cóż, więc nie proteza.

Fascynujące... Co zatem chrzęści?

92. Data: 2016-03-09 19:25:03

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> W radiu. TO od wielu lat odmienia się przez przypadki.

> Znacznie mniej eleganckie jest olewanie mowy polskiej - publicznie.

Olewanie to nie obserwacja, to Twoja interpretacja obserwacji.

93. Data: 2016-03-09 19:34:38

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Zapracowana?
> 3333333333333333333333333-]

Tobie się zdaje że wszyscy tu tak jak Ty, na rencie inwalidzkiej?

94. Data: 2016-03-09 19:34:39

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> NIE ROBIĘ BŁĘDÓW :-)
> Literówki mi się, owszem, zdarzają, kiedy nieuważnie uderzę palcem klawisz
> obok albo też opuszczam w pośpiechu głoski z powodu szybkiego pisania,
> kiedy za lekko wcisnę klawisz - i to nie są błędy.
> Sama też nie zajmuję się Twoimi ani niczyimi literówkami, których robicie
> wszyscy mnóstwo - zajmuję się BŁĘDAMI, bo nic mnie tak nie wkurza, kiedy
> ludzie nie znają ojczystej mowy :-)

W skrócie - jestem nieomylna...
Nieomylność papieża już niedawno obalono, teraz trzeba się będzie zająć
następnym dogmatem...

95. Data: 2016-03-09 21:09:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.03.2016 o 14:38, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-03-09 13:14, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> Co nieco pamiętam. Ale mnie ciężko zorganizować jeszcze bardziej.
> Bollywood mi już tylko zostanie, a tego chyba nikt nie chce.

Tylko się tam nie wpisuj do żadnych ksiąg i będzie dobrze.

Ewa

96. Data: 2016-03-09 21:10:09

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.03.2016 o 17:26, Ikselka pisze:

> NIE ROBIĘ BŁĘDÓW :-)

Tym gorzej, jeśli nie zdajesz sobie z nich sprawy.

Ewa

97. Data: 2016-03-09 21:13:25

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.03.2016 o 17:14, Ikselka pisze:

> Wyobrażam sobie tę "kobiecość"... Wrzaski, chlanie i rzyganie.

Jeśli to prawda, to współczuję doświadczeń Wam obu - tobie i koleżance.

Ewa

98. Data: 2016-03-09 21:14:56

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.03.2016 o 17:15, Ikselka pisze:

> Zapracowana?

Manikiur robiłam.

Ewa

99. Data: 2016-03-09 23:43:59

Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol pisze:

> Nie chodzi o taki w batonach MilkyWay czy Snickers :-)
> Chodzi o tego typu karmelizację:
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Reakcja_Maillarda

W batonach to nie karmel a kajmak. Krówka milanowska to kajmak, toffi to
kajmak, irysy to tez kajmak...

--
Darek

100. Data: 2016-03-10 08:51:09

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.03.2016 o 18:09, Trefniś pisze:

> Bo to małostkowość - poprawianie czyjejś polszczyzny, kiedy ma się braki
> fundamentalne!
> W ten sposób nie zobaczysz geniuszu, bo "gramatyka, interpunkcja,
> ortografia"...
> Dlatego dla mnie _znacznie_ większą wartość na tej grupie ma Stokrotka z
> "nową ortografią",
> niż moja psychofanka ze swoją misją "mnie polszczyzna zgrzyta" :)

Jeśli Twoim idolem jest "Bul" Komorowski, Stokrotka i podobni, to nie
zazdroszczę autorytetów - no po po prostu sami geniusze! :)
Uważam, że żeby stworzyć arcydzieło rzeźbiarskie należy najpierw nauczyć
się posługiwania dłutem.
To samo dotyczy języka jako narzędzia wypowiadania się.

--
Wiesiaczek (dziś z ??????a - Białoruś)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka
Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka
Re: ,,nie zawiera: konserwantów, barwników"
Świetne! gadżety kuchenne - cd. //bo chyba kiedyś coś w tym stylu tu zakładałam
Duuuuża ilość jabłek do od(soko)wirowania :-)