Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka

101. Data: 2016-03-10 12:57:13

Temat: Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Mar 2016 17:37:58 +0100, wolim napisał(a):

> Ja nie mam, ale mieszkam w ich zagłębiu. Wszędzie dookoła ziemniaki sadzą.

I oczywiście łętami palą i pieką, bo mają na to czas, a juści :->

102. Data: 2016-03-10 12:58:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Mar 2016 18:07:56 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-03-09 17:14, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Tylko tak sobie wyobrażasz kontakt z wódką?

Stu kobiet? - tylko tak. Bezpośredni ogląd miałam kolejny raz, kolejnego
8go marca, bezpośrednio za moim ogrodzeniem, po sąsiedzku na
agroturystycznej imprezie pań ok. 60ciu.

103. Data: 2016-03-10 13:01:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Mar 2016 12:25:02 -0600, Pszemol napisał(a):

> Co zatem chrzęści?

Cytuję: "chrzęst węgla w zębach" - umiesz czytać? A jeśli czytanie Ci
zawodzi, to spróbujmy na konkretach, jak z dziećmi w zerówce - wsadź sobie
do buzi jeden węgielek od grilla i pogryź...

104. Data: 2016-03-10 13:02:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Mar 2016 12:34:38 -0600, Pszemol napisał(a):

> Tobie się zdaje że wszyscy tu tak jak Ty,

Co "jak ja"? - ja z pracy piszę.

> na rencie inwalidzkiej?

No tak to u Was wygląda. A Ty w nawet przedbiegach - zawsze pierwszy do
odpowiedzi.

105. Data: 2016-03-10 13:05:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Mar 2016 12:34:39 -0600, Pszemol napisał(a):

> W skrócie - jestem nieomylna...

A jak tam sobie skracasz, Twoja wola.

> Nieomylność papieża już niedawno obalono,

To chyba dobrze? - bo jakby nie obalono, to geograficznie oderwanego od
europejskich realiów i historii Franciszka trzeba byłoby natychmiast
odwołać ze te farmazony, które głosi.A tak to kto go tam słucha (w kwestii
przyjmowania muzułmanów np)?
3-]

> teraz trzeba się będzie zająć
> następnym dogmatem...

Przyślij kopię do autoryzacji, chętnie przejrzę :->

106. Data: 2016-03-10 13:07:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Mar 2016 21:10:09 +0100, FEniks napisał(a):

> Tym gorzej, jeśli nie zdajesz sobie z nich sprawy.

Jak nakazuje przyzwoitość w zarzutach - cytacik poproszę.

107. Data: 2016-03-10 13:08:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Mar 2016 21:14:56 +0100, FEniks napisał(a):

> Manikiur robiłam.

Komu?
:->

108. Data: 2016-03-10 13:21:37

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wystarczy zajrzeć do kalendarza. No, akurat w poniedziałek, nie we wtorek
> było to Nieświęto -- ja nie zajrzałem, a rano słabo mi się myśli.

Acha, wszystko jasne :-)

109. Data: 2016-03-10 13:23:41

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Co "jak ja"? - ja z pracy piszę.

To Ty nie dostałaś renty? Czemu nie?

> No tak to u Was wygląda.
> A Ty w nawet przedbiegach - zawsze pierwszy do odpowiedzi.

W nawet przedbiegach?

110. Data: 2016-03-10 13:25:14

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli byle jak lubisz.

Nie, nie byle jak - precyzyjnie muszą być ze wszystkich
stron przypieczone... A Twoja ocena smaku nie zmienia :-)

Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka
Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka
Re: ,,nie zawiera: konserwantów, barwników"
Świetne! gadżety kuchenne - cd. //bo chyba kiedyś coś w tym stylu tu zakładałam
Duuuuża ilość jabłek do od(soko)wirowania :-)