Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka

201. Data: 2016-03-11 18:14:39

Temat: Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Bardzo osobisty słowotok 3-]

Nie martw się, masz palmę pierwszeństwa.

J.

www.kontestacja.com

202. Data: 2016-03-11 18:16:06

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> No to było cicho siedzieć i nie "zdradzać" - jesteś cokolwiek
> niekonsekwentna, a przez to śmieszna w tym swoim "zdradzaniu" 3-]

I tak nie mam z Tobą żadnych szans.
J.

www.kontestacja.com

203. Data: 2016-03-11 18:16:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Mar 2016 09:08:11 -0600, Pszemol napisał(a):

> Ja na ten przykład nie mam takich zarobków aby się móc pyknąć parę razy w
> roku do Japonii pozwiedzać czy Filipin ponurkować,

Tu Cię mam - Ty po prostu cierpisz na niski poziom adrenaliny, więc nie
mieszaj tego z pociągiem do świętowania. Tobie potrzebna okazja do wyrzutu
zdrenalinowego, markujesz to np dawaniem babom kwiatków na 8 marca. Zreztą
u nich to samo - brak kwiatka cały rok, adrenalina siada i... mamy co mamy
:->

204. Data: 2016-03-11 18:17:15

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> .Nieskont. Jedynie tu pod wielkim naciskiem "odpowiada na pytanie" 333-]

Ale nie wywleka nie pytana pierścionków z brylantem i prawdziwków na
rowerze, co nie?
J.

www.kontestacja.com

205. Data: 2016-03-11 18:17:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Mar 2016 16:26:56 +0100, krys napisał(a):

> Dla Ciebie być może.

Co, zaczynamy się rozumieć, jak widzę?
33333333-]

206. Data: 2016-03-11 18:18:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Mar 2016 17:42:11 +0100, krys napisał(a):

> Ale zdradź mi tajemnicę, po co miałabym Ci cokolwiek starać się wmawiać?
> Pytałeś, to cierpliwie odpowiadam:-)

Tylko po co ten cały słowotok 33333-]

207. Data: 2016-03-11 18:18:28

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Słowotok!

O, widzę, że ubodło. I dobrze.

J.

www.kontestacja.com

208. Data: 2016-03-11 18:20:53

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Tylko po co ten cały słowotok 33333-]

Cierpisz na syndrom odpowiedzenia na każdy post?

Na grupie polityka jest sporo, moze sobie ulżysz.

J.

www.kontestacja.com

209. Data: 2016-03-11 18:21:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Mar 2016 11:04:14 -0600, Pszemol napisał(a):

> Calgary badzo niedaleko od Chicago

To wiem, bo tam mam rodzinę, która do Kanady co rusz, o ile jachtem po
jeziorze nie pomyka - to Ty nie jesteś z Californii?
:-]]]

210. Data: 2016-03-11 18:23:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Mar 2016 18:14:39 +0100, krys napisał(a):

> Nie martw się, masz palmę pierwszeństwa.

Pół.

Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka
Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka
Re: ,,nie zawiera: konserwantów, barwników"
Świetne! gadżety kuchenne - cd. //bo chyba kiedyś coś w tym stylu tu zakładałam
Duuuuża ilość jabłek do od(soko)wirowania :-)