Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka

241. Data: 2016-03-11 19:49:07

Temat: Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-11 18:57, obywatel krys uprzejmie donosi:

Właśnie.
Mój Mikołaj jest co najmniej Święty.
I codziennie ma dla mnie jakiś prezent.

242. Data: 2016-03-11 19:49:44

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-11 18:43, obywatel krys uprzejmie donosi:

W końcu będę musiała.

243. Data: 2016-03-11 19:51:12

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli nawet, to tylko po jaja 3-)

Nie. Z podarkiem.

> Do mnie Piotr. Wolisz?
> 3333-]

Nie muszę.

244. Data: 2016-03-11 19:53:21

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-11 18:32, obywatel krys uprzejmie donosi:

Mój ulubiony homeopatyk!!!

245. Data: 2016-03-11 19:55:30

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-11 18:55, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Mylisz mnie z tą w lustrze. To ona na każdy temat MUSI walnąć epistołę.

Iksi monitor też ma najwspanialniejszy. Z funkcją: "lustereczko powiedz
przecie..."

246. Data: 2016-03-11 19:56:36

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu Cię mam - Ty po prostu cierpisz na niski poziom adrenaliny, więc nie
> mieszaj tego z pociągiem do świętowania. Tobie potrzebna okazja do wyrzutu
> zdrenalinowego, markujesz to np dawaniem babom kwiatków na 8 marca. Zreztą
> u nich to samo - brak kwiatka cały rok, adrenalina siada i... mamy co mamy
> :->

Wtedy przyłazi na internety.

247. Data: 2016-03-11 19:59:43

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-11 18:28, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Wiesz, ja na internetach jestem tak dawno, że nie tylko brylanty pamiętam,
> ale i inne ciekawostki.

Ja od pewnych czasów to wszystko z linijką odmierzam.
Na szczęście wymyślono już zwijaną metrówkę, więc nie muszę z tobołem
łazić, w kieszeni się nawet mieści.

248. Data: 2016-03-11 20:02:42

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@q...pl> wrote:
> Dnia 2016-03-11 18:49, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> A nie z Cracowa?

No tak... :-))

249. Data: 2016-03-11 20:23:52

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-11 19:58, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Pogonić, czy pokochać?
> I pamiętaj - nic nie musisz!

Po tylu latach prezentowania to już muszę.

250. Data: 2016-03-11 20:31:58

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Dnia 2016-03-11 19:58, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Po tylu latach prezentowania to już muszę.

"Trudno, co robić", jak mawiał pewien klasyk.

J.

www.kontestacja.com

Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka
Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka
Re: ,,nie zawiera: konserwantów, barwników"
Świetne! gadżety kuchenne - cd. //bo chyba kiedyś coś w tym stylu tu zakładałam
Duuuuża ilość jabłek do od(soko)wirowania :-)