Jak walczyć ze strachem?

111. Data: 2016-06-14 23:36:00

Temat: Re: Jak walczyć ze strachem?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 Jun 2016 22:26:47 +0200, samya napisał(a):

> [...]
obro-przekazal-swoje-srodki-z-500-plus-choremu-chlop
cu-jest-wsrod-nas-wiele-takich-dzieci-ktore-duzo-bar
dziej-potrzebuja-tych-pieniedzy

> Gdybym zarabiala tyle, co "miniminister" Ziobro, zrobilabym zlecenie stale
> na wybrany cel harytatywny. I zapewne bym sie tym nie chwalila....

Ach, jacyż MY bylibyśmy wspaniali, gdybyśmy byli na miejscu... Czyż nie?
33333-]

112. Data: 2016-06-15 00:01:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 Jun 2016 23:11:43 +0200, Trefniś napisał(a):

> W dniu .06.2016 o 22:26 samya <s...@p...onet.pl> pisze:
>
> (...)
>
> "Gdybyśmy mieli blachę, robilibyśmy najlepsze konserwy na świecie. Ale nie
> mamy też mięsa."

Nic dodać, nic ująć,poza tym tu (wyjątkowo) powinieneś napisać "blahę" 3-))

113. Data: 2016-06-15 01:25:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> (...)
>
> "Gdybyśmy mieli blachę, robilibyśmy najlepsze konserwy na świecie. Ale nie

W dodatku wobec takiej krytyki p. Ziobry ze strony samyi to dziwne, że, w
swej obecnej sytuacji materialnej, kiedy (zapewne) zarabia ona wielokrotnie
mniej niż on, ona nawet nie zakłada najmniejszego choćby datku
charytatywnego ze swej strony z powodu tychże wielokrotnie mniejszych
możliwości - a przecież jej zlecenie stałe mogłoby być odpowiednio
mniejsze, niż zlecenie pana Ziobry, co nie znaczy, że taka "mała" pomoc
jest bez znaczenia dla kogoś, kto np nie ma na chleb! Można przecież
pomagać nawet samemu będąc w gorszej sytuacji materialnej, bez czekania na
lepsze zarobki i porównywania swych na wodzie pisanych zamiarów z faktami
dokonanymi u p. Ziobry, po prostu zachowując odpowiednią skalę swego datku.
Przypowieść biblijna o wdowim groszu uczy, że grosz dany ze szczerego serca
przewyższa wagą intencji górę złota od bogacza 333333-]

114. Data: 2016-06-15 09:38:21

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.06.2016 o 01:25, Ikselka pisze:
> [...]
> dokonanymi u p. Ziobry, po prostu zachowując odpowiednią skalę swego datku.

I koniecznie ogłaszając się z tym w TV.

> Przypowieść biblijna o wdowim groszu uczy, że grosz dany ze szczerego serca
> przewyższa wagą intencji górę złota od bogacza 333333-]

Albo w innym środku masowego przekazu.

Ewa

115. Data: 2016-06-15 10:28:55

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> I koniecznie ogłaszając się z tym w TV.

Niekoniecznie. Ci w gorszej sytuacji materialnej mogą skorzystać choćby
z osiedlowego pisemka z ogłoszeniami. Tam często da się za darmo.

> Albo w innym środku masowego przekazu.

Ewentualnie można w Usenecie.

--
Jarek (masowy, he he he)

116. Data: 2016-06-15 12:38:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Jun 2016 09:38:21 +0200, FEniks napisał(a):

> I koniecznie ogłaszając się z tym w TV.

> Albo w innym środku masowego przekazu.

Jak mówią - przykład idzie z góry. Zatem góra MUSI nim jakoś świecić :->

117. Data: 2016-06-15 12:38:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Jun 2016 10:28:55 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> Niekoniecznie. Ci w gorszej sytuacji materialnej mogą skorzystać choćby
> z osiedlowego pisemka z ogłoszeniami. Tam często da się za darmo.

> Ewentualnie można w Usenecie.

Wystarczy w US. Jak ja.

118. Data: 2016-06-15 12:56:14

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka korzystając z sieci serwerów ogłosiła światu dobrą nowinę:

Nie wystarczy. Jak widać.

--
Jarek

119. Data: 2016-06-15 15:02:05

Od: "samya" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> serca
> przewyższa wagą intencji górę złota od bogacza 333333-]

Wypowiadasz sie o sprawach, o ktorych nie masz i nie mozesz miec pojecia,
ale to juz chyba nikogo na grupie nie zaskakuje :)))
Oczywiscie wiesz, jaka jest moja sytuacja materialna i oczywiscie wiesz, ze
nie zakladam, cytujac: "najmniejszego choćby datku charytatywnego ze swej
strony z powodu tychże wielokrotnie mniejszych możliwości ".
Usmialam sie, ale tak naprawde to Ci szczerze wspolczuje :))
Ktos, kto naprawde chce pomagac i to robi, raczej sie tym nie chwali ani w
tv ani na usenecie, ani nawt wsrod znajomych, wlasnie dlatego, ze robi to
"ze szczerego serca" a nie z potrzeby poklasku.

@

120. Data: 2016-06-15 15:15:47

Od: "samya" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

o, to to :) dobre :)

> Mnie to po prostu NIE OBCHODZI - to ty ludziom szacujesz majątek, nie ja.

Powaznie ? :)))
Vide kilka postow nizej :)))

@

Naleśniki na świeżym powietrzu