Jak wygląda zabezpieczone przed mrozem drzewo?

31. Data: 2007-10-25 17:31:45

Temat: Re: Jak wygląda zabezpieczone przed mrozem drzewo?
Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Oct 2007 08:14:26 +0200, Basia Kulesz napisał(a):

> Użytkownik "Marta Góra" <m...@h...pl> napisał w wiadomości

> zimozielona)?

> Prawdopodobnie chodzi o sztywnolistną? (Viburnum rhytidophyllum )

Yyy... gógla mi wyłączyli wczoraj:)
A co do kaliny powinna przezimować, szczególnie u Krychy:)
Tak na marginesie - tyle ludzi to w Polsce uprawia, gatunek czy mieszańca?

Pozdrawiam,
Marta

32. Data: 2007-10-28 17:02:10

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Thu, 25 Oct 2007 08:14:26 +0200, Basia Kulesz napisał(a):

(...)

(...)
Nie znam nazwy łacińskiej :-(

> Yyy... gógla mi wyłączyli wczoraj:)
> A co do kaliny powinna przezimować, szczególnie u Krychy:)
(...)

Liczę na to.

Pozdrawiam Krycha
P.S. Ciekawe czemu odbija Ci moją pocztę?

33. Data: 2007-10-28 17:59:17

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Oct 2007 18:02:10 +0100, Krycha napisał(a):

> P.S. Ciekawe czemu odbija Ci moją pocztę?

Pojęcia nie mam. Wczesniej nie odbijało.
Zdaje się, że nie tylko wirtualną, paczka nie dotarła jeszcze:(

Pozdrawiam,
Marta

34. Data: 2007-10-29 07:50:14

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@h...pl> napisał w wiadomości
(...)
> Zdaje się, że nie tylko wirtualną, paczka nie dotarła jeszcze:(
>
> Pozdrawiam,
> Marta

Pocztę Polską należy podać do sądu.
Jak można nie dostarczyć do soboty paczkę wysłaną we wtorek rano ? :-(

Zmartwiona Krycha.

35. Data: 2007-10-29 08:15:13

Od: s...@s...pl (Smal Tadeusz) szukaj wiadomości tego autora

36. Data: 2007-10-29 09:57:55

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pocztę Polską należy podać do sądu.
> Jak można nie dostarczyć do soboty paczkę wysłaną we wtorek rano ? :-(

Poczta sama sobie robi sabotaż, chyba po to, aby się sprzedać taniej.
List do mnie szedł trzy tygodnie, z miasteczka położonego 50 km ode mnie.
Wszystkie listy docierają po 2-3 tygodniach, priorytety dość przyzwoicie.
Pozdrawiam.Mirzan

37. Data: 2007-10-29 16:03:08

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:0cd1.00000097.4725aea2@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> Poczta sama sobie robi sabotaż, chyba po to, aby się sprzedać
> taniej. List do mnie szedł trzy tygodnie, z miasteczka położonego 50
> km ode mnie. Wszystkie listy docierają po 2-3 tygodniach, priorytety
> dość przyzwoicie.

Hejka. Pomaga napisanie na paczce "żywe rośliny" lub "żywe ptaki", Tak
oznaczona przesyłka priorytetowa potrafi dojść w 20 godzin od wysłania.
Pozdrawiam monopolistycznie Ja...cki

38. Data: 2007-10-29 16:28:23

Od: s...@s...pl (Smal Tadeusz) szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Pomaga napisanie na paczce "żywe rośliny" lub "żywe ptaki", Tak
>oznaczona przesyłka priorytetowa potrafi dojść w 20 godzin od wysłania.
> Pozdrawiam monopolistycznie Ja...cki
:)
tak oznaczonej paczki nie powinni wogole Tobie przyjac na poczcie
bo wedlug regulaminu PP wysylka zywych roslin i zwierzat mozliwa jest
jedynie na warunkach szczegolnych
:)

39. Data: 2007-10-29 16:50:11

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Oct 2007 08:50:14 +0100, Krycha napisał(a):

> Użytkownik "Marta Góra" <m...@h...pl> napisał w wiadomości
> (...)

> Pocztę Polską należy podać do sądu.
> Jak można nie dostarczyć do soboty paczkę wysłaną we wtorek rano ? :-(

Jest:)
Doszła dzisiaj, wszystko ok:)
Na razie podziękowania wirtualne, w real będą ekstra przy najbliższej
okazji:)

Pozdrawiam,
Marta

40. Data: 2007-10-29 17:59:09

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>
> Jest:)
> Doszła dzisiaj, wszystko ok:)
> Na razie podziękowania wirtualne, w real będą ekstra przy najbliższej

Spadł mi kamień z serca. Mam nadzieję, że nie za bardzo wyschły i przyjmą
się.

Krycha

Skad wziac gliniasta ziemie do uprawy róż
Sternbergia lutea i Crocus speciosus ?
Lavandula Stoechas "Alexandra"
Muszki...
Reanimacja