From: "Sławomir Żaboklicki" <z...@k...chip.pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
References: <3...@n...vogel.pl> <9rr0s3$325$1@news.tpi.pl>
<3be6ce54$1@news.vogel.pl> <9s8jo3$k09$1@news.tpi.pl>
<3...@f...edu.pl>
Subject: Re: Jak wykorzystac komputery
Date: Tue, 6 Nov 2001 15:48:24 +0100
Lines: 35
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
NNTP-Posting-Host: pj73.szczecin.sdi.tpnet.pl
X-Original-NNTP-Posting-Host: pj73.szczecin.sdi.tpnet.pl
Message-ID: <3be7f854$1@news.vogel.pl>
X-Trace: news.vogel.pl 1005058132 pj73.szczecin.sdi.tpnet.pl (6 Nov 2001 15:48:52
+0200)
X-Complaints-To: U...@n...vogel.pl
Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
pl!news.vogel.pl!nnrp
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.edukacja:11125
Ukryj nagłówki
> No to ja też zajrzałem. Wszedłem na przykład z matematyki (bo koszula
> bliższa ciału),
> a tam w "rozwinięciach" znalazłem taką oto uzupełniankę (do uzupełnienia
> za EDU-romem)
>
> >>>>>>
>
> Nóż w kieszeni rozerwał mi dwie warstwy materiału raniąc boleśnie
> podramiennik fotela, który właśnie się nad nim znajdował!
>
> To ma być uczenie matematyki!? Z użyciem technologii informatycznej!?
> Toż to zwykłe uczenie klepania zaśmiecających pamięć banialuk.
>
> Pani, która coś takiego wymyśliła, to mi nawet trochę żal (mniej niż
> jej uczniów). Ale przecież ktoś ją musiał nauczyć, dopuścić,
> nie dać porządnie po łapach gdy "zbłądziła" po raz pierwszy.
> Może nawet ktoś ją zainspirował durnymi zeszytami ćwiczeń
> "dopuszczonymi - też przez kogoś - do użytku" (kiedyś byłem przeciwnikiem
> palenia książek na stosie, ale chyba się starzeję).
>
> Do durniactwa zwykłego dojdzie nam teraz jeszcze durniactwo
> dyplomowane wspomagane komputerowo.
> Signum temporis, czy jak to tam było.
>
Jest zle. Moze byc gorzej, jesli nie bedziemy szukali rozwiazan.
Są eduROMy. Jest problem, jak je wykorzystać w nauczaniu.
Matematyki takze. Zgadzam się, ze cala rzesza matematykow
produkuje ludzi z wszczepionym w szkole wstretem do matematyki.
Jest problem. Jak temu zaradzic? Na pewno przedstawiajac
konkretne propozycje. Czekam
SZ
|