Jak zrobic angielski sos zurawinowy?

1. Data: 2004-01-13 18:38:19

Temat: Jak zrobic angielski sos zurawinowy?
Od: "Lilith" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zrobic angielski sos zurawinowy,nawet nie znam jego nazwy.Mialam okazje
go raz zjesc.Podawany jest do miesa i serów.
Nika

1. Data: 2004-01-13 18:45:57

Temat: Re: Jak zrobic angielski sos zurawinowy?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Jan 2004 19:38:19 +0100, "Lilith"
<l...@p...onet.pl> wrote:

>Jak zrobic angielski sos zurawinowy,nawet nie znam jego nazwy.Mialam okazje
>go raz zjesc.Podawany jest do miesa i serów.
>Nika

udusic zurawiny z odrobina wody i spora iloscia cukru..... mozna
dodac soku i startej skorki z pomaranczy. dusi siee az zurawiny
sie rozleca.

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-01-13 21:56:24

Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> udusic zurawiny z odrobina wody i spora iloscia cukru..... mozna
> dodac soku i startej skorki z pomaranczy. dusi siee az zurawiny
> sie rozleca.
Moja mama dodaje jeszcze kwasnych jablek troche. Jej zurawina jest
re-we-la-cyj-na ;)

pozdrawiam
ZG

1. Data: 2004-01-13 22:31:32

Od: "Agata Solon" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zofia Gebert" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> Moja mama dodaje jeszcze kwasnych jablek troche. Jej zurawina jest
> re-we-la-cyj-na ;)

A ja gruszki lukasowki. Pod koniec duszenia, maja byc w jedrnych
kawaleczkach.

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2004-01-13 23:24:40

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Jan 2004 23:31:32 +0100, "Agata Solon"
<a...@w...pl> wrote:

>U?ytkownik "Zofia Gebert" <b...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

>A ja gruszki lukasowki. Pod koniec duszenia, maja byc w jedrnych
>kawaleczkach.
>
>Agata Solon, naturalna

ale to juz wtedy nie bedzie po angielsku ;) ja gruszki tez
dodaje, ale do dobrze wysmazonych borowek/zurawin

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-01-13 23:43:14

Od: "Bozenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

A u nas jablka i gruszki dodaje cie tylko do borowek (tzn brzusznic)...
zurawina jest absolutni czysta...
Kocham taka zurawine ze swieza bulka i zimnym mlekiem... mniam..

Bozenka z Wilna :-)

1. Data: 2004-01-14 05:33:12

Od: "Lilith" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje za wszystkie odpowiedzi , nie wiem dlaczego myślalam ,że angielski
sos cumberland robi się z żurawin, znalazłam na jednej ze stron kulinarnych
przepis -jest on robiony z dżemu z czarnej porzeczki.

1. Data: 2004-01-14 07:02:30

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Jan 2004 06:33:12 +0100, "Lilith"
<l...@p...onet.pl> wrote:

>Dzi?kuje za wszystkie odpowiedzi , nie wiem dlaczego my?lalam ,?e angielski
>sos cumberland robi si? z ?urawin, znalaz?am na jednej ze stron kulinarnych
>przepis -jest on robiony z d?emu z czarnej porzeczki.
>"Lilith" <l...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
>okazje

cumberland jest z czerwonej porzeczki. tak mi sie przynajmniej
wydaje

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-01-14 08:21:46

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> cumberland jest z czerwonej porzeczki. tak mi sie przynajmniej
> wydaje
>
> trys
> K.T. - starannie opakowana

cumberland jest z czarnej pozeczki przynajmniej mnie zawsze takim raczono w
wlk. brytanii.

Pzdr.
Anka

1. Data: 2004-01-14 09:09:29

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Jan 2004 09:21:46 +0100, Anka Łazowska
<a...@c...pl> wrote:

>cumberland jest z czarnej pozeczki przynajmniej mnie zawsze takim raczono w
>wlk. brytanii.
>

>Pzdr.
>Anka

nie wierze!! :)) przeciez to z galaretki z czerwonej porzeczki.
do tego porto, pomaranczowe - sok i skorka, proszek
musztardowy/gorczycowy. na pewno nie czarna porzeczka - az
sprawdzilam, bo myslalam, ze zwariowalam ;P

trys

p.s. do czego Ci to dawali???
K.T. - starannie opakowana

Kawa