Re: Jak zrobić normalne Leczo?

Data: 2005-09-18 16:36:43
Temat: Re: Jak zrobić normalne Leczo?
Od: "Anielka" <a...@p...onet.pl>

Moje leczo : 50 dkg mięsa łopatki chudej -smażę -następnie paprykę
różnokolorową w zaleznosci od tego jaką się ma wyczyścić pokroić w
paseczki, pół kg pomidorów bez skórki pokroić , trzy cebule pokroić w
talarki wszystko razem połączyć podlać wodą i podgotować, osobno smażę
kiełbaskę bez smalcu najlepsza kurpiowska , bo chuda . Po usmażeniu mięsa i
kiełbaski oraz po ugotowaniu papryki ,cebuli i pomidorów wszystkie składniki
łaczę , dodaję przecieru pomidorowego ze trzy łyżeczki o ile trzeba dolewam
wody ,dodaję pieprzu cajen, papryki słodkiej , maggi w zależności od tego
jakie przyprawy ktoś lubi i zaklepuję mąką. Podaję ze spaghetti. Można bez
mięsa tylko z kiełbaską , ale z mięsem jest lepsze . SMACZNEGO.
Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
lecso.