Re: Jak zrobić normalne Leczo?

From: "Anielka" <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Jak zrobić normalne Leczo?
Date: Sun, 18 Sep 2005 18:36:43 +0200
Sender: a...@p...onet.pl@cey56.neoplus.adsl.tpnet.pl

Moje leczo : 50 dkg mięsa łopatki chudej -smażę -następnie paprykę
różnokolorową w zaleznosci od tego jaką się ma wyczyścić pokroić w
paseczki, pół kg pomidorów bez skórki pokroić , trzy cebule pokroić w
talarki wszystko razem połączyć podlać wodą i podgotować, osobno smażę
kiełbaskę bez smalcu najlepsza kurpiowska , bo chuda . Po usmażeniu mięsa i
kiełbaski oraz po ugotowaniu papryki ,cebuli i pomidorów wszystkie składniki
łaczę , dodaję przecieru pomidorowego ze trzy łyżeczki o ile trzeba dolewam
wody ,dodaję pieprzu cajen, papryki słodkiej , maggi w zależności od tego
jakie przyprawy ktoś lubi i zaklepuję mąką. Podaję ze spaghetti. Można bez
mięsa tylko z kiełbaską , ale z mięsem jest lepsze . SMACZNEGO.
Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
lecso.