Re: Jaką kuchenkę mikrofoalową kupić?

From: "AGA" <A...@A...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Jaką kuchenkę mikrofoalową kupić?
Date: Thu, 10 Feb 2011 19:02:44 +0100

> Ja miałem 4 różne kuchenki, siemens, panasonic, electrolux i medion. Najbardziej
jestem zadowolony z mediona, choć był najtańszy
> (160 zł.). Zaczynając od samsunga: Pewnego dnia sam z siebie pękł mi w nim talerz,
zamieniłem go na zwykły porcelanowy talerz, po
> paru miesiącach padło oświetlenie, niby nic ważnego ale czułem że już nadchodzi jej
kres i kupiłem kuchenkę panasonic z grillem,
> po około roku padł grill... Kuchenka poszła do szafy, kupiłem electroluxa z
promocji w biedronce albo tesco, juz nie pamiętam, w
> każdym razie był tragicznie głośny, a do tego wibracje przenosiły się na blaszaną
obudowę, to już w ogóle była tragedia, kuchenkę
> oddałem babci.
>
> Po ponad roku odczułem jednak brak mikrofali i kupiłem na allegro mediona, no i co
się okazało - kuchenka jest po prostu świetna,
> cicha, pojemna (choć nie jest wcale wielka). Ma porządnego grilla (Góra i dół)
funkcje rozmrażania itd. Obsługa bardzo prosta,
> działa bez problemu od końca 2009 roku, używana w zasadzie co drugi dzień, jeśli
nie częściej.

> I co najciekawsze ma funkcje COMBO, czyli można użyć na raz mikrofal i grilla,
wystarczy wsadzić do niej kawałek pizzy na 2 minuty
> i już jest chrupiący z wierzchu i miękki w środku, a nie żaden ciągnący się,
gumowaty flak

Bardzo dziękuję za odpowiedź.
Mam następujące pytania:
1) Medion - ma jakiś symbol?
2) Do czego służy mikrofala, a do czego grill, w szczególności grill górny i dolny?
3) pizzę na 2 minuty wkładasz zamrożoną czy świeżo przygotowaną?

Pozdrawiam
AGA