Re: Jaką kuchenkę mikrofoalową kupić?

From: "AGA" <A...@A...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Jaką kuchenkę mikrofoalową kupić?
Date: Thu, 10 Feb 2011 19:43:09 +0100

> Żona kupiła tanią w smarkecie - grill, rozmrażanie, dwa poziomy mocy. Używana jest
prawie codziennie przez około 10 min. Mam
> kuchnię gazową, piekarnik elektryczny z termoobiegiem, teraz wolałbym zamiast
mikrofali dodatkowy mini piekarnik z płytami na

1
> http://www.dworek.jaroslaw.pl/info.php?idprod=mb200
>
> Zastąpią toster, grill, niektóre mają rożen obrotowy, termoobieg, itd.
> Bardziej przydatny niż mikrofalówka.

A na czym polega i do czego służy konwekcja? Niektóre kuchenki mikrofalowe
mają coś takiego. Przy okazji chciałabym zaznaczyć, że nie planuję
przygotowywanie jakichś skomplikowanych potraw. jestem zwolenniczką
prostej kuchni,
Ponadto, jak już pisałam w innym wątku, mam kombiwar (nie mam natomiast
tradycyjnego piekarnika na gaz lub prąd), więc ta kuchenka mikrofalowa ma
być uzupełnieniem.

Pozdrawiam
AGA