Re: Jaka patelnia?

From: Andy Niwiński <a...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Jaka patelnia?
Date: Mon, 27 Jun 2011 23:12:30 +0200

"Grumens" <t...@h...rqh.cyROT13> schrieb im Newsbeitrag
news:1e59dio4jp5dt.dlg@dobrze.zarlo.i.zdechlo...
> Cześć,
> Proszę o poradę, chcę wymienić patelnię teflonową zużytą na jakąś nową.
> Skłaniam się ku ceramicznej ale nie wiem czy to dobry pomysł. Przypadkowo
> natknąłem się na taką
> http://n-kuchnia.pl/patelnie-berghoff-patelnia-virgo
-20-cm-1-3-l-dark/p,74539
> Czy to dobry wybór? Dodam, że patelnia będzie używana dość często.

Ja tam wiem jedno, dwie patelnie ceramiczne (jaka firma nie wiem, nie chce
mi sie dupy podnieść i iść do kuchni) - mam w środku "przepalone". Mam
indukcję, więc potrafi dobrze dołożyć do pieca, ale teflonowym to się nigdy
nie zdażyło. Przynajmniej do momentu kiedy teflon był wydrapany do gołego
metalu. Ato trochę trwa bo nie używam metalowych drapaków. Ceramiczne
obydwie "padły" w pierwszym tygodniu użytkowania. Niby nic im nie jest, ale
w tej "przepalonej" części dna wszystko teraz się przepala.