Jaką patelnię lupić?

411. Data: 2015-02-19 21:46:01

Temat: Re: Jaką patelnię lupić?
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

news:slrnmecfgu.srb.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

> Czy student-dawca, jeśli dobrze wykonał zadanie,
> mógł na tej podstawie zaliczyć semestr?

Zapytam w Twoim imieniu jak będzie kiedyś okazja...
Ja tych zajęć z mikrobiologii nie miałem przecież.

Ba, nawet do LO mnie nie chcieli! O mały włos byłbym zapomniał.
W ostatniej chwili przed wysłaniem sobie to przypomniałem :-)

412. Data: 2015-02-19 21:49:42

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .02.2015 o 21:43 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> "Trefniś" <t...@m...com> wrote in message

(...)

> Chyba się nie zrozumieliśmy - teorię ja znam i wiem o co chodzi

(...)

Nie ma większej różnicy między Pszemolem, a Ikselką.
Choć ta ostatnia ma _znacznie_ większą wiedzę kuchenną.
Przepaść!

--
Trefniś

413. Data: 2015-02-19 21:52:14

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> To bezprzedmiotowe rozważania. Już samochody chłodnie były za komuny
> pojazdami luksusowymi.
> Owa chłodnia - to najczęściej był pojazd ze ściankami wyłożonymi
> styropianem, bez żadnych agregatów chłodniczych!
> O "zamrażarkach" dowożących mięso do sklepów raczej nie należy myśleć
> poważnie.
> Owe "zapasy strategiczne" to była właśnie komunistyczna przypadłość
> - więc ponad ćwierć wieku temu!
> Prędzej uwierzyłbym w mięso wędzone spalinami samochodowymi :)

Ale dziś już nie są pojazdami luksusowymi i można im wierzyć,
że pozostały zmrożone.

> Czyli brak wiary w szkodliwość powtórnego mrożenia,
> pod wpływem podlinkowanej przeze mnie literatury,
> zamieniłeś na pewność o szkodliwości!
> Bardzo dobrze!

Nie, nic nie zamieniłem.
To, że wiem/wiedziałem jak powinno się robić nie znaczy,
że wszystko robię tak jak się powinno robić...
To co podlinkowałeś to dosyć powszechna wiedza.

> Ale nie ma sensu zastanawiać się nad gospodarowaniem
> owymi zapasami strategicznymi sprzed ponad ćwierćwiecza.

Jak najbardziej jest sens, bo wciąż większa część żywca ubitego
trafia do głębokiego zamrożenia i jest przechowywana na później.
Nie chce mi się szukać teraz ale pewnie statystyki wykażą to że
więcej mięsa spożywa się po proscesie mrożenia go niż świeżego.
To oczywiście tylko wyznanie mojej wiary, nie sprawdzałem tego ;-)

414. Data: 2015-02-19 21:54:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Feb 2015 21:49:42 +0100, Trefniś napisał(a):

> (...)

> (...)
>
> Nie ma większej różnicy między Pszemolem, a Ikselką.
> Choć ta ostatnia ma _znacznie_ większą wiedzę kuchenną.
> Przepaść!

Tę ogólną mam także większą, niż Pszemol - przepaść.

415. Data: 2015-02-19 21:57:29

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> (...)

> (...)
>
> Nie ma większej różnicy między Pszemolem, a Ikselką.

A na jakiejż to podstawie wyciągasz takie obraźliwe wnioski? ;-)

Naprawdę nie dostrzegasz róznicy pomiędzy wiedzą o zaleceniach
a wiarą w ich sensowność czy też stosowaniem się do tych zaleceń?

Bo moim zdaniem pomieszałeś zbyt pochopnie dwie sprawy...

416. Data: 2015-02-19 21:58:35

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .02.2015 o 21:52 Pszemol <P...@p...com> pisze:

(...)
> [...]
> że wszystko robię tak jak się powinno robić...
> To co podlinkowałeś to dosyć powszechna wiedza.

Hehe, zwykły troll - choć to raczej obraza dla prawdziwego polskiego
Trolla, z sądowym certyfikatem!
Ech...

Ja na miejscu twojej rodziny _bałbym_ się jeść te chleby, które pieczesz.
Bo "wiedzę podstawową mam, ale jej nie wierzę i nie stosuję".

Ikselka po stokroć lepszym interlokutorem!

EOT

--
Trefniś

417. Data: 2015-02-19 22:02:22

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .02.2015 o 21:54 XL <i...@g...pl> pisze:

> Dnia Thu, 19 Feb 2015 21:49:42 +0100, Trefniś napisał(a):

(...)

> Tę ogólną mam także większą, niż Pszemol - przepaść.

Pszemol to chyba nieudolna próba wskrzeszenia historycznej postaci
Pszemola z początków usenetu w Polsce.

--
Trefniś

418. Data: 2015-02-19 22:04:22

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> (...)
> (...)
>

> Hehe, zwykły troll - choć to raczej obraza dla prawdziwego polskiego

Nie wiem czemu tak emocjonalnie reagujesz... :-)

Czy uraziłem Cię mówiąc że podlinkowałeś wiedzę powszechną?
Ochłoń trochę...

Przecież to chyba oczywiste było że słyszałem wcześniej o zakazie
podwójnego mrożenia skoro pytałem czy w sensowność tego
zakazu wierzycie?

419. Data: 2015-02-19 22:05:05

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .02.2015 o 21:57 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> "Trefniś" <t...@m...com> wrote in message

(...)

> A na jakiejż to podstawie wyciągasz takie obraźliwe wnioski? ;-)
(...)

Rzeczywiście, masz rację Pszemol!

Ikselka, przepraszam! Nie chciałem Cię obrazić!

--
Trefniś

420. Data: 2015-02-19 22:05:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Feb 2015 22:02:22 +0100, Trefniś napisał(a):

> (...)

> Pszemol to chyba nieudolna próba wskrzeszenia historycznej postaci
> Pszemola z początków usenetu w Polsce.

Może to ten sam, ale dopadło go starcze otępienie...

Dieta przy stwardnieniu rozsianym
Próbował ktoś piec tradycyjne, włoskie, puszyste bagietki?
Gdyby ktoś chcial zmierzyć pH swojego chlebowego zakwasu lub pH swojego ciasta...
Błędy przy pieczeniu chleba pszennego
Jak się ma tycie i szczuplenie do E= mc kwadrat?