Re: Jaka temperatura do pierniczków?

From: Ikselka <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Jaka temperatura do pierniczków?
Date: Wed, 5 Dec 2007 18:35:02 +0100

Dnia Wed, 5 Dec 2007 18:32:00 +0100, Bluzgacz napisał(a):

> "Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> Kupujesz go za swoje czy z kieszonkowych od starych nierobie?

Ciekawyś?
Mąż mi kupuje - bo lubię Amaretto do kawy - to jedyna kawa, jaką piję, bo w
ogóle za kawą specjalnie nie przepadam. I Pinacoladę mi kupuje - mniam :-)
A jeśli chcę sama, to idę i opróżniam mu konto, i wiesz co, on jakoś nie
protestuje...
Ty swoją (przyszłą a wątpliwą) kobietę zagonisz do roboty, żeby Cię nie
kosztowała, wiem. pewnie pierścionek zaręczynowy też będzie musiała mieć w
wyprawie...
;-P
--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie potrzebują
też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem nie
zaszkodziwszy." Franz Kafka