Re: Jakaś nowa przystawka...

Data: 2004-07-16 10:24:21
Temat: Re: Jakaś nowa przystawka...
Od: "m." <m...@w...pl>

Użytkownik "szulik" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
news:40f7a567$1@news.home.net.pl...

> Użytkownik "szulik" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> Małe uzupełnienie - impreza dla dorosłych, nie dziecięca.

a może cos nieco odmiennego w smaku - sałatka z melona i białego wina? - u
mnie została pochłonięta, poza tym jest taka odświeżająca w smaku, więc po
treściwych daniach było jak znalazł; uwaga 1 melon na 12 osób może być za
mało

składniki:
melon żółty
cukier puder
białe słodkie albo półsłodkie wino owocowe
wanilia albo w wersji ekonomicznej cukier waniliowy
sok z cytryny

Melona obranego ze skórki i pokrojonego w kostkę ułożyć warstawami w misce.
Każdą warstwę należy skropić sokiem z cytryny, posypać cukrem, dodać wanilię
i pokropić winem.
Wstawić do lodówki i chłodzić 2 godziny

p.s. melon w winie nie ma pływać, wina dodaje się trochę, nie całą butelkę,
ani nawet nie połowę...

smacznego

m.