Re: Jakaś paranoiczna sytuacja na tej grupie...

Data: 2006-11-06 14:25:08
Temat: Re: Jakaś paranoiczna sytuacja na tej grupie...
Od: k0m0r <k...@w...pl>

Stalker napisał(a):

> Nie wiem czy najlepszym sposobem nie bylaby moderacja grupy.
> Jeśli są osoby, które podjęłyby się takiego zadania, to skutecznie
> mogłyby przerwac potok "poezji" na grupie.
>
> P.S. Oczywiscie wymagaloby to pewnego wysilku, ale efekt bylby chyba
> lepszy niz KF (moderacje wprowadzono ostatnio bodaj na pl.soc.historia)

Moderacja przy ruchu ponad 100 postow dziennie zabije grupe...
Zreszta jedna osoba nie mialaby szans tego przerobic.
Jakies pol roku temu, moze wiecej, przerabiane to bylo na pl.rec.szachy,
a dyskusje nt. mozliwych rozwiazan znajdziesz w archiwum bodajze
pl.rec.nowe-grupy.
Poki co polecam ustawic plonkownice, nie cytowac gowniarzy, bo wtedy
innym wyskakuja z KF, i masz spokoj.

Pozdr,

Michal K.