Re: Jaki nawilżacz?

Data: 2008-06-27 09:57:04
Temat: Re: Jaki nawilżacz?
Od: biggero <b...@p...onet.pl>

wiadomościnews:g40mrr$kkr$1@news.wp.pl...

> alergik poleca vente - to oczyszczacz powietrza i nawilzacz w 1.

Dla jasności, ta marka to "venta", nie vente (wiem, odmiana przez
przypadek i brak polskich liter, ale mimo wszystko mylące).
Ja też polecam tą markę. Jest droga, ale praktycznie nie ma innego
wyboru. Jak jesteś z Warszawy i napiszesz do mnie na priva, to powiem,
gdzie można kupić taniej.
Nawilżacz ultradźwiękowy zabił mi się kamieniem po około miesiącu -
filtr ochronny przed kamieniem
jest do niczego (cała woda szła bokiem). Jeszcze trochę później filtr
zakisł i to już było za wiele. Wyrzuciłem to ultradźwiękowe
dziadostwo.
Nie wspominam już o tym, że na wszystkich sprzętach osadza się
warstewka kamienia, ponieważ ten filtr nie
jest zbyt dobry i cześć kamienia wzlatuje w powietrze, razem z
kropelkami. W przypadku odparowywania wody jak jest w vencie, nic
takiego nie ma miejsca.
No i oczyszcza.

PS. Warto kupić model średni, a nie najmniejszy, ponieważ wtedy można
włączyć środkową prędkość wentylatora, a nie najwyższą, przez co hałas
jest (dużo) mniejszy. Ja przy najwyższej prędkości średniego modelu
spać nie mogę.
No chyba że mniejszy jest rzeczywiście cichszy w całości, ale to może
się ktoś jeszcze wypowie.