Strona główna Grupy pl.rec.dom Jaki parametr fizyczny zmieni się po zainstalowaniu rekuperatora? Re: Jaki parametr fizyczny zmieni sie po zainstalowaniu rekuperatora?

Re: Jaki parametr fizyczny zmieni sie po zainstalowaniu rekuperatora?

Data: 2011-01-24 18:38:57
Temat: Re: Jaki parametr fizyczny zmieni sie po zainstalowaniu rekuperatora?
Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

"Adam" <a...@g...com> wrote:

> Juz Ci Ghost napisal. Rekuperator odzyskuje cieplo wentylacyjne.
> Prawidlowa wentylacja grawitacyjna zapewnia prawidlowa wilgotnosc i
> poziom tlenu. Ale zuzywa cieplo, ktore rekuperator potrafi odzyskac. A

No nie przesadzaj. Jak wentylacja grawitacyjna ma zapewnic wilgotnosc powietrza?
Zasada jest ta sama co w mechanicznej: zasysane powietrze z zewnatrz jest suche.
I dlatego dzis znów mam 30% wilgotnosci w domu. Przy wentylacji grawitacyjnej
jest jednak duzo mniej wymian powietrza w ciagu doby i latwiej te wilgotnosc
utrzymac.

--
Bartek