Re: Jaki rower dla 11-latki?

Data: 2006-06-17 09:33:30
Temat: Re: Jaki rower dla 11-latki?
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl>

złośliwa <n...@u...to.interia.pl> napisał(a):

> Jak się nie mylę Ala idzie teraz do pierwszej klasy więc ma mniej więcej 7
> lat. Dla siedmiolatki rower z przerzutkami ? Zwłaszcza przy raptownej
> zmianie z 3-latkowego na "prawie dorosły" rower ?*
> Ja tam nie mam nic przeciwko rowerom z przerzutkami ale wydaje mi się że
> początkującemu 7-latkowi ciężko będzie z takim wielkim rowerem zwłaszcza ze
> gdzieś mi świta że Ala to raczej drobna dziewczynka.

Nie mówimy o dorosłych rowerach tylko o 20", który jest właśnie dla
5-latków. 20" koła (takie jak w starych składakach) i 5 biegowa
przerzutka z tyłu.

> Bezmarkowy o kołach 16.

To tu masz odpowiedź na swoje problemy.

> Kupiłam na wyrost bo właśnie sobie pomyślałam że już
> powinna na takich jeździć a tu skucha. Jest za wielki za ciężki dla niej i
> mimo że ma hamulce nożne i ręczne to z tych drugich wogóle nie korzysta bo
> jak mówiłam po prostu nie daje fizycznie rady.

Bo ma rower z supermarketu. Te 200-300 zł za porządny rower płaci się
nie tyle za masę, ale za jakość. To kwestia wyważenia, ustawienia
klamek, ergonomii. I o ile sie nie czpeiam dorosłych -- jak sie ma
rower, zeby pojechac po marchew do warzywniaka, to supermarket, czy
tzw. makrokesz jest idealny, to w przypadku dzieci to trwała krzywda.
16 calowe koła są w ogóle głupim rozmiarem. Ja namawiam do 12 i od
razu potem do 20". I naprawdę nie sądzę, żeby 16 była za duża na 5
latka. A na małych i drobnych dzieciach sie znam.

> eee my z tych co to małe ręce mamy :)

My też. Bardzo. Ja np. narcoarskie ręąćż??ę dziecięce, bo nie ma na
mnie rozmiaru dorosłego.

> * od razu mówię że wszystko mierze miarką mojego dziecka i myślę że na tym
> rowerze z kołami 16 pojeździ jeszcze ze 3 lata.

Współczuję jej szczerze.

--
.:: JID:s...@j...org ::.