Re: Jaki tv 40 cali?

Subject: Re: Jaki tv 40 cali?
Newsgroups: pl.rec.dom
From: z <...@...pl>
Date: Tue, 28 Nov 2017 18:11:53 +0100

W dniu 2017-11-27 o 08:26, I.Tichy pisze:
> Interpolujesz opinie na wszystkie modele Samsunga na podstawie jednego?
> Gratuluje logiki.

Nie interpoluję tylko zwracam uwagę na wady w miarę nowego telewizora
samsunga w rozdzielczości 4K.

Gdybym wcześniej przeczytał takie "interpolowanie" nie musiałbym się
teraz tak wku...ć i byłbym wdzięczny interpolującemu ;-)
Po pozytywnych doświadczenia z tv LCD nie przyszło mi do głowy tego
sprawdzić. Jak widać to był błąd.

Masz jakieś swoje interpolacje w temacie? :-)

PS. Jak można w XXI wieku sprzedawać za 2 tysie tak marne kąty ekranu
pod wydawałoby się porządną marką> :-)

PS. 2. Podałem też zaletę o której sprzedawcy nie mieli bladego pojęcia
i zawsze odpowiadali wielkimi oczami :-)